Bosanski Novi

četvrtak, 22.02.2007.

Izgradnja Vidorijske džamije, apel za pomoć u prikupljanju sredstava

Nekad, pa bit će i opet...

NOVLJANIMA U BIH I DIJASPORI

Predmet: Molba

Želimo ovim pismom da ukažemo na to da mi u Bosanskom Novom u staroj gradskoj četvrti Vidorija, podižemo ratom porušenu džamiju, te da nam je potrebna pomoć u ostvarivanju ove plemenite namjere. Sve su džamije na području našeg medžlisa obnovljene ili u po odmakloj fazi gradnje, ostala je jedino ova Vidorijska džamija, tri vijeka stara i arhitektonski najzanimljivija, po čemu ima nesumnjivo i kulturno-historijsku vrijednost. U Vidoriju su se u znatnom broju vratili njeni predratni stanovnici, tako da je ova stara čaršija izrazito bošnjačka, muslimanska. Postoji džemat, ali bez džamije. Mi Vidorinci smo do sada pomagali izgradnju svake džamije, u našoj sredini i izvan nje. Svaka gradnja džamije znači za nas radost i muslimansku obavezu da pomognemo koliko možemo. U Bosanskom Novom, kao što se zna mi Bošnjaci teško živimo - nezaposlenost, neimaština, obespravljenost, tuga, sabur i nadu nalazimo u vjeri i ibadetu. Džamije smatramo simbolom naše pobjede i čvrstim dokazom da postojimo i opstajemo u svom zavičaju iz kojega smo bili protjerani. Džamija, kako mi shvatamo postaje onaj najvažniji punkt oko koga se odvija ukupan duhovni život nas Bošnjaka. Imajući u vidu ovakvu ulogu džamije, mi smo s obnovom naše Vidorijske džamije započeli u Augustu prošle godine, bez bilo kakvih sredstava, ali sa odlučnošću da se krene. Do sada su izvedeni grubi radovi na prizemlju i mahfilu (galerija), ostaje da se obavi veći dio gradnje. Izvođač radova je pristao da mu isplatimo kad skupimo novac. Zastali smo sa radovima u ovo vrijeme, želimo da predahnemo da se presaberemo, želimo da dođemo do potrebnog novca kako bi vratili dugove te nastavili sa radovima. Znamo mi draga braćo da je nama u Bosni svima teško, kako da pomogne onaj kome je potrebna pomoć? Ali, solidarnost i uzajamnost je oduvjek bila karakteristika nas Bošnjaka, muslimana. Pomoći koliko toliko, pomoći koliko se može. Mi Vam se draga braćo obraćamo sa apelom za pomoć: pomozite koliko možete, a mi ćemo Vam biti zahvalni.

Sve Vaše uplate možete izvršiti kod Central Profit Banke-Bihać, na broj računa: 1296011000912975.

Korisnik:
Rijaset Islamske Zajednice u BiH,
Lazara Drljače, Bosanski Novi, Bosna i Hercegovine
IBAN: BA391296011000912975

Banka Korisnika:
HVB-CENTRAL PROFIT BANKA DD
SARAJEVO
SWIFT:BACXBA22

Korespodentna banka:
COMMERZBANK AG FRANKFURT
SWIFT CODE: COBADEFFAccount:400876832700

Uvjereni da će te se odazvati našem pozivu iskreno Vas selamimo.
Esselamu alejkum!
PREDSJEDNIK
Bekir Alić

22.02.2007. u 05:00 • 0 KomentaraPrint#
Komentari da/ne?



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


O meni i Novom

Bosanski Novi

Grad kojeg nisam prežalio, grad koji mi je uvijek u srcu...

Ni sam ne znam da li sam teško nesretan ili samo tužan što kejom jutrom šetati i miris lipa uživati ne mogu…

Volio bih da drugačije je bilo, da djetinjstvo tako loše završilo nije…

Volio bih da sam tamo ljubio kao što grad ljubim svoj…

Da sam noći na Uni provodio, jedinoj što me u dušu dira, da me zelena boja tog smaragda umiruje dok tmina zavija grad…

Ja sam dijete Novoga i o Novom ovdje pišem da sjećanja, radosti i tugu podijelim i iz sebe izbacim…

Novo u Novom

Sunce što siješ svjetlost svoju
I ti nebo plavo ponosno i slasno
Dajte mi mira i vratite dušu moju
Jer blizu sam da vam viknem glasno

Što učini od nas sudbo prokleta
Da nama dan ni noć nisu isti više
Pa zar vam nit žao nije naših ljeta
Nit malo onog što ja vam sada pišem

Ni popraviti zla više nitko neće
Pokvarili ste što se moglo do sad
Jeli ostalo malo da nam date sreće
Makar da nam sjećanjem blažite pad

Jer Novi ljudi u Novom su sad…


8. veljače 2007. u Zagrebu

Kontakt:
bosanskinovi@post.t-com.hr

Novski linkovi

Linkovi - Bosanski Novi
wiki/Bosanski Novi
Slike Novog


Web BosanskiNovi blog

RSS