Bosanski Novi

četvrtak, 15.02.2007.

Pismo za Bosance

Logo Tima Sloboda Novom

Dragi Novljani i ostali Bosanci u Dijaspori, kao što znate ostavljeni smo na milost i nemilost drugima, rasuti po cijelom svijetu. Naši gradovi, zaselci, sela, ulice i ustanove još uvijek nose imena koja su im zločinci dali tokom rata u našoj voljenoj Bosni i Hercegovini. Dejtonski sporazum koji je trebao samo da obustavi rat, ustvari je bio savez svijeta sa Srbijom protiv Bosne i Hercegovine i povlačenje Armije BIH na prvobitni položaj. Armije BIH se povukla iako se u tim danima vodila bitka koja bi Bosni i Hercegovini donijela slobodu na cjelokupnim prostorima.

Pitam vas zašto je Dejtonski sporazum još uvijek na snazi kad je jedan od glavnih zadataka tog sporazuma povratak prognanih u svoje gradove, a mi još uvijek lutamo dunajlukom !? Zašto taj ugovor nije odmah poništen i proglašen novi Ustav BIH? Zašto sad imamo entitet koji se zove "republika srbska", a koja je ustvari i krivac zbivanja i genocida u BIH? Kako taj entitet može imati svoje zakone koji su drugačiji od Ustava Federacije BIH? Kako ta ista "vlada takozvane RS" smije javno najavljivati nekakav referendum? Kako smiju negirati genocid? Kako smiju prodavati nešto što nikad nije bilo njihovo? Zašto dopuštamo da je Dijaspora prvi upliv novca u tom entitetu? Zašto dopuštamo da nas zovu Gasterbajterima i Turistima?

Sve ove godine posmatramo sa strane naše političare sa nadom da je kraj blizu, ali ništa! Mi u Dijaspori smo zaboravljeni dok našim gradovima hara zločinačka banda! Dokle i zašto? Da li smo glupi ili gluhonjemi? Dignite svoj glas, ako ne za nas u Dijaspori, onda za naše šehide i borce koji vrše samoubojstva zbog istih razloga koji su navedeni gore, dok u entitetu "republika srpska" dižu spomenike nekakvim srpskim herojima koji su ustvari krivi za: genocid, silovanja, paljenje, mučenje, terorisanje, bombardovanje, proganjanje... U isto vrijeme podižu optužnice protiv Armije BIH koja je branila našu Bosnu i Hercegovinu.

Mi ne pozivamo na rat, naša Bosna i Hercegovina jedino može opstati kao država sa multi-vjerskim skupinama sa istim pravom na suživot i prosperitet, ali da bi do tog došlo mi moramo pritisnuti našu Vladu da se više fokusira na pitanja koja smo naveli, a ne na nekakav pristup Europi jer još nismo spremni za to!

Što se tiče nas u dijaspori, ma kako to preveli, više BIH treba svoje ljude u svijetu, nego što oni trebaju BIH. Zato vas molimo da se ujedinimo jer jedino tako možemo nešto ostvariti! Ujedno vas pozivamo na bojkot srpskih, slovenskih proizvoda jer mi Bosanci imamo iste i bolje. Posebno bojkotiranje filmova i turbo folk-muzike koja nam se nameće iz srbije uz pomoć zemunskog klana koji profitira, bojkotovanje na Tv programe kao što su Pink ili BN koji promoviraju totalno izrabljivanje ženskog tijela i uzdizanje srpskog naroda! Ako želite gledati TV na svom jeziku tu vam je Bosanski Bostel.

Našu omladinu treba učiti da znaju Bosansku istoriju i patnju našeg naroda da opstane. Treba ukinuti imena koja nas podjeljuju kao Musliman i Bošnjak nego da bude jednostavno Bosanac jer takve podjele vode u korist neprijatelja!

Naglasit ćemo još jednu stvar da mi Bosanci u dijaspori moramo znati s kim sklapamo poslove jer ima među nama onih koji za dolar sarađuju sa zemunskim klanom. Bojkotirajte reklamiranje istih onih koji su poslati u našu zajednicu da okrenu naš narod jedan protiv drugih! Pozivamo na totalan bojkot da se sponzoruju koncerti turbo folk pjevača kao koncert Miloša Bojanića koji je kroz svoje pjesme ponizio Bosanski narod, a održat će koncert sad u februara u St.Louisu u kojem živi preko 60.000 Bosanaca.

Molimo sve patriote da pritisnu svijet i naše političare da se jednom za uvijek riješi pitanje jedinstvene građanske države bez nekakvih republika, entiteta, kantona ili nekih drugih imena koji samo vode podjeli a ne cjelovitosti!

Zamolio bih sve osobe koje imaju svoje blogove, forume, web, stranice da kopiraju ovu poruku i postave je na svoje stranice ili da jednostavno e-mail svom prijatelju ovo pismo.

Tim Sloboda Novom

Preneseno sa Bosanski Novi.tk

15.02.2007. u 15:02 • 6 KomentaraPrint#
Komentari da/ne?



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


O meni i Novom

Bosanski Novi

Grad kojeg nisam prežalio, grad koji mi je uvijek u srcu...

Ni sam ne znam da li sam teško nesretan ili samo tužan što kejom jutrom šetati i miris lipa uživati ne mogu…

Volio bih da drugačije je bilo, da djetinjstvo tako loše završilo nije…

Volio bih da sam tamo ljubio kao što grad ljubim svoj…

Da sam noći na Uni provodio, jedinoj što me u dušu dira, da me zelena boja tog smaragda umiruje dok tmina zavija grad…

Ja sam dijete Novoga i o Novom ovdje pišem da sjećanja, radosti i tugu podijelim i iz sebe izbacim…

Novo u Novom

Sunce što siješ svjetlost svoju
I ti nebo plavo ponosno i slasno
Dajte mi mira i vratite dušu moju
Jer blizu sam da vam viknem glasno

Što učini od nas sudbo prokleta
Da nama dan ni noć nisu isti više
Pa zar vam nit žao nije naših ljeta
Nit malo onog što ja vam sada pišem

Ni popraviti zla više nitko neće
Pokvarili ste što se moglo do sad
Jeli ostalo malo da nam date sreće
Makar da nam sjećanjem blažite pad

Jer Novi ljudi u Novom su sad…


8. veljače 2007. u Zagrebu

Kontakt:
bosanskinovi@post.t-com.hr

Novski linkovi

Linkovi - Bosanski Novi
wiki/Bosanski Novi
Slike Novog


Web BosanskiNovi blog

RSS