borut

30.10.2010., subota

Prva kisa

Jutros sam se, rekla bi jedna blogerica, probudio i bila je jesen. Padala je prva, a ne (kao kod jednog drugog blogera) radnicka, kisa. Dobro da sam sinoc osjetio prijetnju neba



i obukao majicu za spavanje, pa mi nije bilo hladno!

- 15:21 - Komentari (10) - Isprintaj - #

28.10.2010., četvrtak

Fibra

Ovoga puta Jotam je dosao u posjetu s povisenom temperaturom. U ruksacicu je imao antibiotik i sirup protiv kaslja! Nije bio najbolje raspolozen, a smetala ga je odjeca sa dugim rukavima i dugim nogavicama. Ali ga nista nije smetalo da svesrdno pomaze i u sivanju

....................

i u slaganju skoljkica



i u pravljenju palacinki.

..................

Niti od posjeta moru nije htio odustati, ali uz zalostan izraz jer nije mogao, kao sto je navikao uskociti u njega!



Ipak nije htio kuci



dok se sunce nije sasvim priblizilo vodenoj liniji!


- 12:32 - Komentari (11) - Isprintaj - #

23.10.2010., subota

Da ili ne?

Htio sam fotku poslati u Recycle Bin, ali mi nesto reklo da je prije pokazem kolegi iz sluzbe koji redovito izlaze na godisnjim ceremonijama naseg poslodavca, a on ce meni: "Ovu sliku trebas poslati na izlozbu; ona svjedoci kako kompozicija koju si uhvatio potpuno eliminira cinjenicu da je jedan njezin dio izgoren!" Jos je pricao o dinamici i nekim drugim stvarima, al' na izlozbu necu, ali evo je ovdje i, ako stignem, na Flickr-u.


- 12:37 - Komentari (18) - Isprintaj - #

22.10.2010., petak

Joni vise nije s nama

O Joniju sam vec pisao i pretstavio ga u njemu najprirodnijem elementu!



Cesto smo se vidjali, a najcesce za mojim radnim stolom,



dok nije obolio od teske bolesti. Posjeti su izostali, a na telefonske pozive je odgovarao sve rjedje.

Danas obitelj ustaje iz "sive" (sedam dana koji se provode u zalosti za pokojnikom), a ispratio smo ga proslog petka,

.....................

da se smiri uz obale nekog drugog mora, u nekom drugom svijetu, gdje cemo opet skupa roniti u potrazi, on za ribom, ja za skoljkom!

- 19:26 - Komentari (6) - Isprintaj - #

19.10.2010., utorak

Evo slike


- 21:11 - Komentari (11) - Isprintaj - #

17.10.2010., nedjelja

Preko Genezaretskog jezera

S ranim suncem smo krenuli



i poceli spust



do Genezaretskog jezera (neki ce se bolje snaci ako ga nazovem Galilejsko, ili jednostavno Kineret) na -214 metara ispod morske razine.



Tamo se je i ove godine (po 57-mi put) plivao veliki miting sa oko 9000 sudionika, a medju njima Ori, njegova kci Lior i ja. Mi smo se prijavili za duzinu od 3,5 kilometra i evo nas na izlasku iz vode (fotografiju cu zamijeniti vecom kada je dobijem od organizatora mitinga).



Tusiranje prirucnim sredstvima



i fotka, dvije uz rijeku Jordan "zacinili" su nas izlet!




- 20:42 - Komentari (9) - Isprintaj - #

10.10.2010., nedjelja

10.10.10.

.......

- 21:11 - Komentari (15) - Isprintaj - #

09.10.2010., subota

Makarani u Jeruzalemu

Veceras je utakmica. Izrael docekuje Hrvatsku, a ja Makarane! I evo ih u Jeruzalemu



gdje svak sebi bira po koju od deset zapovijedi (tko bi se vec mogao pridrzavati sviju),



al' Krizni put ne propusta nitko,

...................

pa makar i pokleknuo pod tezinom kriza



na ulicama sto vode do Bazilike Groba!



A onda jos molitva pred Zidom placa (jer Bog je jedan),



odmor



i trenutak vjerskog ushicenja u crkvi Usnuca!

..............

- 07:26 - Komentari (14) - Isprintaj - #

03.10.2010., nedjelja

Fega Bas i njezina bioenergija

Fega Bas je gospodja u zrelim godinama (16-tog prosinca napuniti ce 88 godina) koja je veci dio zivota provela radeci kao pomocna lijecnica u Chelyabinsku i 1992. godine uselila u Izrael te se nastanila u Zihron Jaakovu. Zatekao sam je veceras u Vesninoj bolesnickoj sobi (naime, Vesnina krvna slika se je poboljsala, pa time i ojacao imunitet, te vise ne mora biti sama prostoriji)



i nakon sto mi je ispricala kako pati od limfodeme u obje noge kao posljedica odstranjivanja zlijezda u preponama, zbog cega vec godinu dana ne moze plivati, objasnila je kako ona sebi ne moze pomoci, ali ako mene nesto boli da ce mi odstraniti bol bioenergijom. Kako me bolovi u ledjima nikako ne napustajo, rado sam sjeo i predao se njezinim rukama.

................

Obilazila je oko mene 3 - 4 minute kruzeci mi rukama oko glave i tijela, te otresala ruke prema tlu kao da iz njih odbacuje nesto sto je izvukla iz mene. Kada mi je priblizavala ruke glavi ne da sam osjecao blizinu njenih ruku, nego sam cak cuo i sumove. Potsjecalo je to na zvuk koji stvara morska voda dok se za potpune bonace gotovo neprimjetno dize i spusta u pravilnim intervalima uz i niz sitni pjesak neke zabacene uvale u kojoj nista drugo ne remeti potpunu tisinu. Tisinu kakve ima samo u nasim krajevima u ove rane jesenske dane kad su i sunce i cvrcci vec umorni od duga ljeta, pa se zajedno s gotovo usnulim namjernikom prepustaju uzitku. Eto, tako sam se i osjecao, kao da sam tamo!



A kada mi je rekla da ustanem, ni bolova nije bilo tamo gdje su se uobicajeno krili. Vesna joj je zatim objasnila da ce se njezine slike pojaviti na blogu, sto je gdja Bas prihvatila tek kad je vidjela o cemu se radi. Dok sam ja hitao doma, njih dvije su pregledavale stare postove i tko zna do kamo ce jos stici, dok ja zavrsim ove retke?!


- 21:53 - Komentari (16) - Isprintaj - #

02.10.2010., subota

Slon/ić Gabi seli

Gabi se je rodio u prosincu 2005. godine. Ime je dobio po veterinaru jeruzalemskog zooloskog vrta Gabiju Askaru (poginuo u prometnoj nesreci dva mjeseca prije slonicevog rodjenja) koji je obavio umjetnu oplodnju azijske slonice Tamar, koristeci se donatorom iz londonskog ZOO-a. Tamar i Gabija smo upoznali u ozujku 2006. godine na dan izbora za Kneset,

..........................

kada su i slonovi "Biblijskog zooloskog vrta" glasovali, ali sve je zavrsilo aferom, jer je Tamar jednostavno "ukrala" glasacku kutiju (vidi: link).

Danas je Gabi stasao u 2500 kilograma teskoga slona koji vec ometa normalan zivot i rodjenoj majci, pa su se dali u potragu da mu nadju novi dom. Na kraju je izbor pao na Gaziantep u Turskoj, cija uprava je izmedju ostalih uvjeta za prijema Gabija potpisal i uvjet da mu ne mijenja ime!

Sve ovo nam je jucer, gotovo placnim glasom, ispricao direktor "Biblijskog zooloskog vrta" Saj Doron u jednoj od slusanijih emisija izraelskog radija!

- 20:38 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

VREMENSKE PRILIKE U TEL AVIVU,
Click for תל אביב-יפו, ישראל Forecast

KOD G-a(Zagreb-Trnsko)
Click for זאגרב, קרואטיה Forecast

I KOD BARTULA (Micpe Ramon)
Click for ירושלים, ישראל Forecast


A R H I V:

2004.
V, VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2005.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2006.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2007.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2008.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2009.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2010.
I, II, III, IV, V,
VI, VII,VIII,
IX, X, XI, XII

2011.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2012.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2013.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2014.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2015.

I, II, III, IV ,V
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2016.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, lX, XI, XII

2017.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2018.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2019.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII, IX,
X, XI, XII

2020.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2021.

I, II, III, IV , V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2022.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2023.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2024.
I, II, III, IV, V