Svatko tko se našao na ovome blogu i vraca se na njega s vremenom ce trebati procitati postove koji se nalaze na ovome linku

Ponovni početak! 4. puta

utorak, 30.05.2006.

Evo mene

Evo sada sam sjeo, zapalio cigaru i povikao prvi guc kave.

Nakon godinu dvije pisanja bloga odlućio sam se prije 4 mjeseca potpuno povući iz blogosfere. No nekako me je želja za pisanjem nećega što će vidjeti i netko drugi osim mene.

Ali ovaj puta sam odlučio pisati nešto čime ću i ja a i drugi biti zadovoljni. Sve do sada moji su postovi bili u nekakvome crnome tonu. Sve u điru kako je život u kurcu i kako je sve crno. Ustvari to je stvar koja zavisi od osobe do osobe i od trenutka do trenutka. Imam ideju i želju za pisati blog. Kakav će biti i kako će ga drugi primiti to je samo stvar vremena.

Mogu samo reći da će na blogu biti dosta puta spomenut grad u kojemu živim i događanja koja se u gradu događaju.
Naravno i puno ću puta spomenuti i Caffe Bar "A3" (nikakve veze nema sa Audi automobilima) i ljude u njemu a posebno njegovoga gazdu pa i jednoga od najboljih ljudi na ovome svijetu.
Biti će tu i prića o meni i mojim prijateljima i našim dogodovštinama.


Tko sam ustvari ja?
Ja sam jedan obićan čovjek. Živim u Kninu i ne dopuštam predrasude o njemu. Otvoreno serem po svakome tko tvrdi kako je Knin jedan od najugroženijih gradova u Hrvatskoj. Normalna stvar je da se već sada moglo zakljućiti kako volim Knin. U Kninu živim od 1997 godine. Ovamo sam se doselio iz nekakve seljundre blizu Vinkovaca. Iako u Kninnu živim samo 9 godina imam osjećej da sam tu oduvijek. Ma kao da sam bio tu i prije nego sam se rodio. Upoznavanjeo odrđenih ljudi i odlaskom na određena mjesta upoznao sam ustvari kulturu i urbanost pravoga življenja u Kninu. Ustvari o samome Kninu ću pisati neki drugi puta. Ustavri to ce biti već moj sljedeći post.
Di sam ono stao... Ah da...
Upisao sam srednju školu Kralj Zvonimr Knin smjer Tehničar za vozila i vozna sredstva. I tek sam u 3 razredu shvatio da sam kompletno falio zanimanje. Mislio sam odmah nakon srednje škole ići na filozofski fakultet (engleski jezik, povjest umjetnosti i geografija) ali ovako sada uzimam si godinu dvije slobodno pa da razmislim i ustvari vidim dali mi je išta od ovoga moguće upisati.
Slobodno vrijeme provodim ispijajući enormne kolićine kave u Caffe Baru A3 ili kako mi popularno zovemo u Juga (ustvari pitanje je dali itko kaže A3). Uživanja sa prijateljima, surfanje netom u potrazi za vjestima iz znanosti i tehnologiji, slušajući i uživajući u glazbi (gothic, black i doom metal. Naravno može gotovo i svaka vrsta metala dobro proći. I nisam konzerva nego mogu uživati u svim vrstama muzike) i njenim downloadanjem s neta ( ovo trenutno skidam). Uživam u filmovima i crtićima. Veliki sam filmofil i imam besplatan ulazak u kino. Čitam mnoge blogove ali ne ostavljam komentare. Neda mi se nekako mislim da moje mišljenje nije važno ili je netko već rekao ono što ja mislim pa nema potrebe da se 2 puta navodi ista stvar.
Osoba sam kojoj nije pretjerano stalo do nečijega drugoga mišljenja nego ono što naumim u večini slučajeva tako i napravim. Što više reći. Mislim da sam rekao dovoljno. Ako nekoga nešto posebno zanima neka pita.

Neki drugi puta i navedem zašto ovaj blog ima ovako morbidan url. Za sada sam završio.

Hvala
- 21:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>