drago boric

ponedjeljak, 03.08.2009.

MARS NA TRAKTORE I POZDRAVITE MILOSEVICA,SESELJA,A POSEBNO VELIKOG KALEMARA,"OCA NACIJE"DOBRICU COSICA!KAD STIGNETE U MALU SRBIJICU SVI NA KONCERT RIBLJE CORBE,BAJE MALOG KNINDZE ILI GALIJE!

5.VIII 1995.-09:36 h

RAZGOVOR IZMEDJU GENERALA MILE MRKSICA I GENERALA MILORADA STUPARA,ZAMJENIKA ZAPOVJEDNIKA TZV.OPERATIVNE GRUPE KORDUN.

STUPAR:Lose ide sa plascanskom brigadom.(70.brigada,op.a.)
MRKSIC:Znam,sad sam ja razgovarao sa potpukovnikom Kozlinom.
STUPAR:Neko im je naredio bez veze izvlacenje,sta je to bilo sefe?Kazu da je to naredio Kovic(vjerojatno general Mile Novakovic koji je jedini mogao imati ovlasti za izdavanje takve naredbe,op.a.),a on kaze da je naredio Loncar.(Dusan Loncar,nacelnik staba SVK,op.a.)
MRKSIC:Ne treba to,drzi to da se ne spoje"Turci"(misli na 5.korpus Armije BiH,op.a.).Nek ide to prema Rakovici dole,neka to blokiraju da se narod moze izvuci iz Plaskog.
STUPAR:Ma,narod se izvukao iz Plaskog.
MRKSIC:Onda ih postavi bocno jer su"Turci"upali u Licko Petrovo Selo.
STUPAR:Znam i napali su ovamo Trzacka Rastela prema meni.
MRKSIC:Blokiraj to i znas onu zamisao u duhu onog dogovora.Radi ti 21.kK(21.kordunski korpus,op.a.)i 39.bK(39.banijski korpus,stab u Glini;general Slobodan Tarbuk,op.a.),jesi li slao ono tamo ista?
STUPAR:Pa,ako bi ja povukao,sve bi palo ovo ovde.
MRKSIC:Dobro,u Lici ima velikih problema.
STUPAR:Pa Licka nam je izgleda pukla,sefe.
MRKSIC:Puklo je,pukle su sve veze tamo sa Sevom(misli na generala Stevu Sevu,zapovjednika 15.lickog korpusa,op.a.)a i nemam veze vise posto sam izmesten,ovde sam u Srbu.Nemam veze sa 21.kK i 39 bK,pa im ti prenesi sta treba.
STUPAR:Problem sto ce se spojiti preko Lickog Petrovog Sela i Plitvica sa 5.korpusom!(misli na 5.korpus Armije BiH,op.a.)
MRKSIC:To je opasno,to treba sprecavati!
STUPAR:Pa ja sam to stalno govorio,a oni idu na to.Probajte Sevu,
posaljite nekoga da spreci pad Plitvica.
MRKSIC:Otisao je gore nacelnik i Bane.
STUPAR:Loncar je napravio cudo sa izvlacenjem civila.Ko je naredio izvlacenje?Svi mi vuku zene,svi mi vuku zene,svi idu da vide gde su im zene...21.kK je vratio polozaje,nema nista samo panika i dezinformacije.
MRKSIC:Dobro,imas Cerkezovce(mjesto kod Dvora.U transkriptu je bilo oznaceno kao CERKEZOVCI(?),op.a.),sta ti treba uzimaj!
STUPAR:Znam,ali dajte sprecite spajanje sa 5.korpusom.
MRKSIC:To zatvori gore koliko mozes i tu brigadu sto se izvlaci stavi u borbeni raspored Milivojevica.(70.brigada,op.a.)
STUPAR:Eee,jebi ga,ko ce da je stavi,kako vas mogu dobiti?
MRKSIC:Ja sam na 23-32,to je jedina veza za sada.
STUPAR:Dobro,zdravo!
(Dusan Viro-"SLOBODAN MILOSEVIC-ANATOMIJA ZLOCINA")

- 01:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2009  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi