drago boric

utorak, 28.07.2009.

TEREZA KESOVIJA U RALJAMA CRNOGORSKOG CETNICKOG NAKOTA

Bez obzira sto danas ovakva pisma ili apeli ostaju skoro i nezapazeni,
obracam se ovim putem suocen sa tragedijom naroda Konavala,ali i mog crnogorskog.Da li iko,zdrava razuma,moze opravdati to sto se dogodilo,
recimo,"nasoj"Terezi?

Postovana gospodjo Kesovija,

Vase ploce naslijedio sam jos kao dijete od svojih roditelja i te pjesme rado slusam i danas.Vremena su se promijenila.Od nekada glavne zvijezde ja i moji prijatelji danas slusamo te tako divne melodije poput
"Prijatelja starih","Nona","Tajni zivota"...Nikakve prijetnje,blokade,rusenja i pljacke,ne mogu biti jace od Vasih pjesama koje ni pored zelje mnogih sigurno ne umiru!Sa Vasim pjesmama ostaju da zive i sjecanja...Imao sam deset godina kada ste u mojoj skoli,jednoj od rijetkih neostecenih zgrada u potresu 1979.godine odrzali dobrotvorni koncert za tad porusenu
Budvu.Ne vjerujem da se Vasih pjesama o Boki,Novome...ne sjecaju i mnogi drugi Bokelji-Crnogorci.Na Vasem,ne daj boze,posljednjem koncertu u Titogradu prije nekoliko mjeseci sigurno je bilo i onih koji zivot izgubise,ne svojom voljom,na nekom od neobranih vinograda Konavala.
Sjecaju se,sigurno,i Vase tadasnje pomoci za izgradnju Crnogorskog narodnog pozorista i mnogi kulturni radnici Crne Gore.
Ovim ne mogu niti zelim pravdati bezumlje.Ostaje mi da zalim za porusenim mostovima prijateljstva sa najljepsim gradom koji su moje oci odavno ugledale.Dubrovnik vise,sigurno,nece biti dio moje domovine,ali u mojem,a nadam se i u mnogih drugih,srcu sigurno hoce,zauvijek!U Vasim ocima nikada nije sijala mrznja.Ne vjerujem u to ni danas.Ni danas,
kada je Vas dom nestao u pepelu.I to od koga?Ne vjerujem,jer sam siguran da i Vas vezu uspomene na nekada lijepe dane provedene u Crnoj Gori.Nama koji Vas i dalje cijenimo i volimo,ostaje da se nadamo da cete,ipak,ponovo(nekad)zapjevati u nasem kraju.A ako pak do toga ne dodje,znajte ima nas jos puno koji ce Vas i dalje slusati i rado Vas se sjecati i s ove strane nesretne Prevlake...Zbog straha da zbog ovog pisma ne dobijem etiketu"ustasa"potpisacu se samo inicijalima,adresu zadrzite u redakciji.
(P.M.,"Monitor",22.XI 1991.)

- 01:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi