drago boric

srijeda, 15.07.2009.

CRNOGORSKA CETNICKA KRMAD

Sjutradan uvece komandant i ja stigosmo iz Trebinja ispred ponoci na raskrsce za Ravno.Policajac nas zaustavlja.Vidim mlad.Nema onog brkajlije.Ne igraj se,kaze komandant.Da probam,pa,ako otkrije da nije putni nalog,reci cu mu da sam pogrijesio,odgovaram mu,ali ipak me strah kako ce reagovati policajac.

Pruzih policajcu one papire.Upali to svjetlo unutra,naredjuje mi.U kvaru je,slagah.Povjerova i primace se ispred farova da prekontrolise"putni nalog".Srecom,opet pada kisa pa na brzinu pogleda ona dva papira i vrati mi ih.Odahnuh,pozdravih ga i pritisnuh gas...

Smijemo se,uz komentar da nam niko nece povjerovati u jedinici s kakvim sam nalogom prosao strazu.Cim stigosmo u Ravno,odoh kod oficira bezbjednosti.Kazem mu kako sam umjesto putnog naloga vojnoj policiji podmetnuo spisak druge smjene iz Pogona i opravdanje koje je potpisao trebinjski ginekolog!

Okupilo se povece drustvo i niko mi ne vjeruje.Kazem,imam autoritativnog svjedoka:komandanta licno!Svi se valjaju od smijeha.Oficir bezbjednosti uze"nalog"da ga sjutradan ponese u Komandu brigade i obavijesti je kakvu ima policiju,ali uz obecanje da nece otkriti ko ju je nasamario.

Policija je,vjerovatno,poslije ovog slucaja propisno izribana,jer tako je naglo poostrila kontrolu da smo rampe prolazili s teskom mukom i onda kad su nalozi i vozila bili u redu.Raspameceni policajci prilikom kontrole cesto su pominjali"kurvinog sina s ginekoloskim putnim nalogom",uz obecanje da ce tu pticicu kad tad uloviti.Kasnije saznah da im je najzesce predavanje odrzao potpukovnik Gargamel.
(Veseljko Koprivica-"OPERACIJA DUBROVNIK:SVE JE BILO META,
sokantna svjedocanstva o opsadi Dubrovnika,pustosenju i pljacki Konavla")

- 15:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi