drago boric

utorak, 30.06.2009.

CRNOGORSKA CETNICKA KRMAD

Radio Crne Gore,uz Pobjedu,ovdje nam je i dalje jedina veza sa svijetom.
Svaka ceta dobila je po jedan prijemnik jos u Doljanima,a mnogi su ih"kupili"u ovdasnjim kucama pa od njih usi ne odvajaju.Uvece se masovno,kao po komandi,prati vecernji dnevnik.Bez rijeci slusamo ratne izvjestaje strepeci da li ce spiker medju imenima poginulih i ranjenih procitati nekoga od nase rodbine,prijatelja,poznanika...

"Kako lazu ne bi me cudilo da procitaju da sam i ja poginuo",dobacuje plecati tridesetogodisnjak u mupovskoj jakni,dok ispija sa svojim drustvom flasu balantajna.A Radio svakodnevno izvjestava o mudzahedinima,Kurdima,
Siptarima,Crncima...koji u ustaskim uniformama kao placenici ratuju protiv nas na ovim terenima.Mi jos nijednog nismo vidjeli!

Darko nam isprica svoju zgodu.Bio,kaze,nedavno kuci,pa baba navalila da joj prica svoje ratne dozivljaje.

U neko doba,baba ga zapita:"A,moj sine,sretas li i ti tamo naoruzane kurve?"
"Ma,kakve kurve,bako?""Pa,radio stalno javlja da u ustaskoj vojsci ratuju i kurve!"
Nagluva baba,pa Kurde prekrstila u-kurve!
(Veseljko Koprivica-"OPERACIJA DUBROVNIK:SVE JE BILO META,
sokantna svjedocanstva o opsadi Dubrovnika,pustosenju i pljacki Konavla")

- 01:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi