drago boric

nedjelja, 28.06.2009.

Marko Vesovic-KRV PASCECA

Uf,sto vi Crnogorci umijete prokleti!

Imao sam komsiju,laka mu zemlja,bio je covjek-
koliko mozes viknuti!Otkad ga znam,vazda svakom
na raspolaganju,taman ko vazduh!Vi Crnogorci,
ni u zlu ni u dobru,zbilja,ne umijete a da ne pretjerate!

Padaju granate.Svi mi sto nas je u podrumu-
psujemo i kunemo.Nekad je milina cuti.
Umije to nas svijet.(To ti je bilo slicno-
lupanju u kante,kojim se sjeseni nocu
plase jazavci.I mi smo u kante lupali
da stravu odagnamo!)Nekad se sjetim tebe:
Sto nije Markan ovdje,da ovo blago zapise!
Jer,dok si dolje,cini ti se da ces sve upamtiti.
A kad stanu granate,i ti iz onog mraka
na bozji dan izadjes,gotovo sve ti se izbrise.
Evo ti najbolje psovke koju sam u ratu cuo
na racun bjesnika s Durmitora:
JEBO ON SVOG BABE SVATOVE,
PA OVARISO NA MLADU!

Svi mi psujemo i kunemo,a moj komsija-jok.
MA STA IH IMAS KLETI.STO IH VISE KUNEMO,
OD TOGA NJIMA,PRIJATELJU,KIKA SVE VISE RASTE!
ZNAM TI JA NJIH ODLICNO.CERO SAM JA TO,PRIJATELJU,
DO ZIDANOGA MOSTA.AKO MU IDE,DIGNE GLAVU,
PRENISKA MU NEBESA,A CIM DOBIJE PO KOKARDI,
SKLJOKA SE U NUZNIK.DOBRO ZNAM TE DELIJE
S MRTVACKOM GLAVOM NA BARJAKU.
KICMU IM TREBA SLOMITI.MANI KLETVE I PSOVKE.

A poceo je i on da kune i da psuje kad je granata-
sigurno pamtis jos-onu djecu s Bistrika iskasapila.
Pa kad smo culi da je jedan od onih oceva
svoju curicu-to sto je od nje ostalo-
poznao jedino po sakama,
e tad je i moj komsija otcepio:

RADOVANE,veli,JEBEM TI KRRV PASCECU!
RADOVANE,veli,DABOGDA SE RRASPADAO
OD ZIVIH RRANA,I OD SVACEGA PRROBO
STO GOD JE NA SVIJETU,A LIJEK NI U CEMU
NE MOGO NACI,NI TI,NI TVOJE PRRAUNUCE,veli.

E jest ga vi Crnogorci kunete dabogsacuva.
Kad vi nekome stanete proklinjati
i zive i mrtve i nerodjene,insanu nista ne ostaje
do da se jezi.Od miline!
(Marko Vesovic-"POLJSKA KONJICA")

- 00:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi