drago boric

petak, 26.06.2009.

CRNOGORSKA CETNICKA KRMAD

Osvajajuci Dubravku,jako ustasko utvrdjenje u Hrvatskoj,borci Brigade"Veljko Vlahovic"nijesu ni takli tamosnju katolicku crkvu,koju je,kako na njoj pise,gradio hrvatski kralj Tomislav.Ma cija bila,crkva je za nas kulturna bastina i svetinja.
Zapucali bismo na nju samo u slucaju da su tu ustaska utvrdjenja,kazu borci ove brigade.U crkvi smo tako danas zatekli cak i upaljene svijece.
("RAT ZA MIR",Pobjedina publikacija)

Pridje mi kapetan,poznanik.Iz dzepa vadi manji slomljen krst,vjerovatno srebrni,i povjerava mi:"U crkvi sam razbio dvije drvene kutije dok sam dosao do njega..."

Zacudjeno ga gledam.Vidim,pijan je.Ne znam sta da mu kazem.A ni njega ne interesuje moje misljenje,jer se odmah negdje izgubi...

JNA je zaista na dobrom putu da ubrzo postane ni jugoslovenska,ni narodna,a ni vojska.Trenutno najvise lici na RULJU.
(Veseljko Koprivica-"OPERACIJA DUBROVNIK:SVE JE BILO META,sokantna svjedocanstva o opsadi Dubrovnika,pustosenju i pljacki Konavla")

- 01:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi