drago boric

nedjelja, 21.06.2009.

Andrej Nikolaidis-MIMESIS

I sta je bilo prvo sta sam uradio?Napisao sam tekst koji je bio dekonstrukcija oficijelne interpretacije Njegosa,onoga sto su veliki krvnici putem Njegosevog
teksta imali da poruce svojim dobrovoljnim dzelatima,koji su se u slucaju SRJ eufemisticki zvali-biracko tijelo,AKA obicni gradjani.Taj tekst bio je,u stvari,dekonstrukcija svih mojih strahova.Udarao sam ih najjace i najprljavije sto sam mogao,mlateci po tastaturi kao Dzek Le Mota u Skorsezeovom
"Razjarenom biku"po protivnicima,sve dok potpuno malaksao nisam zaspao u fotelji pred kompjuterskim ekranom.Udarao sam dok sam mogao da stojim.

Svakog dana vidjam neke od momaka koji su tada dolazili na pijanke u moju kucu.Neki od njih imaju djecu i tesko zive.Drugi su na teskim drogama.
Dvojica su danas srpski nacionalisti i aktivisti u nacionalistickim strankama.
Jedan je cak postao profesionalni vojnik u Vojsci Jugoslavije.Kada ih sretnem,kazem im:HAIL,NACIONALNO SVJESNIM NARKOMANIMA.Barem jednom nedjeljno pokusavam da im objasnim kako se narkomanija i nacionalizam medjusobno iskljucuju.DOP I NACIONALIZAM SU VAM KAO SRBI I HRVATI,kazem im,NE IDU ZAJEDNO.Hulite na svijetle tradicije narkomanije,koja je u principu globalisticka,liberalna ideologija koja ne pravi razliku izmedju nacija,vjera i rasa.Narkomanu su,kao i istinskom komunisti u bivsoj Jugoslaviji-svi ljudi isti.Nije mu bitno,znate kako ono kazu-"kako se ko krsti".On gleda"kakav je ko covjek".Zamislite narkomana rasistu?S tim DESNIM SKRETANJIMA je narkomanija raskrstila jos u vrijeme hipi pokreta.
Narkomanija iskljucuje fasizam,rasizam i nacionalizam.Kada narkoman govori o dihotomiji"zuto-bijelo",on ne misli na boju koze.Pokusavam da im objasnim da nema nista gore nego vidjeti narkomana-seljacinu.Nihilisticki,
autodestruktivni koncepti,kakav narkomanija jeste,morali bi biti elitisticki,
inace gube harizmu i smisao.Tako im kazem,pa dodam:nacionalizam je,s druge stane,populiticki koncept.Kako uspijevate da spojite to dvoje?Jednom sam im rekao:ako hocete da provjerite da li sam u pravu,otidjite na neki od vasih partijskih sastanaka i priznajte da ste narkomani.Lupite pesnicom o sto i recite im:ja sam narkoman,ali sam i Srbin.Ako vas prihvate takve kakvi jeste,i treba da ostanete u Partiji.Ali ako vas osude i uvrijede,to ce znaciti da im nikada nije stalo do vas,do onoga sto vi zaista jeste.Recite im,jasno i glasno:to je dualizam mog bica-ime narkomansko,prezime srpsko.Zasto bi to bilo neprihvatljivo,tim prije sto je upravo dualizam zvanicni stav vase partije:nije li predsjednik Bulatovic sebe definisao kao covjeka koji nosi IME CRNOGORSKO A PREZIME SRPSKO?Razgovor sa njima obicno zavrsim tako sto im kazem:ostavite drogu,vratite se vjeri praotaca,jer znate kako je rekao veliki Njegos:U ZDRAVOM TIJELU,ZDRAV DUH.I u sebi se zadovoljno nasmijem sto sam konacno pronasao nacin da njihovu glupost okrenem protiv njih.

- 11:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi