drago boric

srijeda, 17.06.2009.

Andrej Nikolaidis-MIMESIS

Zapravo,znao sam:TO JE TO,cim sam ga ugledao.Komsiju koji je u pola sest ujutro,na najgoroj buri koju svijet pamti veselo pravio zgibove,polunag izmedju dva limuna.Onda kad je citirao Njegosa koji je,komsija je u to vjerovao,rekao:U ZDRAVOM TIJELU,ZDRAV DUH.Tada sam shvatio da je svijet uzasno mjesto prepuno zlih i glupih ljudi,mjesto koje ce kao Godzila progutati i posrati moju divnu privatnu stvarnost.
Jedno jutro sam izasao da prosetam po buri,jer me je od loseg alkohola boljela glava.Tada sam shvatio da ce se moj svijet srusiti.U njemu nije bilo penzionera
koji vjezbaju na mrazu i glasaju za ratne zlocince.A stvarnost je zapravo bila sacinjena od takvih tupavih bitangi i njihovih nepodopstina.U mom svijetu nisu postojali ljudi koji su vjerovali da je sve pametno sto su culi u zivotu-napisao Njegos.Ti ljudi ce vec naci nacin da me usisaju u svoju stvarnost.Oni ce vec naci nacin da sruse sve bedeme koje sam dugo i priljezno gradio kao odbranu od njih.
I stvar se doista srusila:sama od sebe.Bilo je dovoljno da shvatim kolika je njihova glupost,pa da utvrdim da moj eskapisticki mikro-svijet ne moze dugo opstati,ne kada je okruzen NJIMA.Ljudima koji vjeruju da je Njegos rekao:u zdravom tijelu zdrav duh.

- 01:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi