drago boric

srijeda, 17.06.2009.

CRNOGORSKA CETNICKA KRMAD

IZ ISPOVIJESTI REZERVISTE SA DUBROVACKOG RATISTA:

Sto se pljacke tice,to se zna...To je sramota.To ni divlje horde ne bi radile.
Potoci alkohola,razbacane steke stranih cigareta,prsute,video-rikorderi,
televizori...Sto je nastrasnije,niko od starjesina ni jednog trenutka nije rekao nemojte to raditi.Kazem mom porucniku:Vidis li sto rade?-Neka ih,kaze on,neka malo izduse.Udjem u tu rulju i pitam ima li ko da mi da casu rakije.
Kakvu casu,rekose svi,evo ti flasa.Viski-balantajn.Pitam,odakle je ovo.Iz samoposluge.I mi se samoposluzujemo.Cak su se dijelile i trenerke.Pitam,
ljudi sta ovo radite.A oni-ovo sve treba opljackati,oni nas pljackaju 50 godina,
to se mora naplatiti.Opet niko od oficira ne intervenise.

Najstrasnija pljacka je nastala kada smo usli u selo Cilipe...kad je nastala tuca ko ce prije koju kucu ugrabiti."Popisivali"su sve i ono u kucama i ispred kuce.Poceli su autima da se trkaju po ulicama...Na svakom cosku cujes prepirku,ostavi to,ja sam ga vidio,to mi treba,to je moje...

Onda je doslo do podjele plijena.Pricalo se cak da je jedan vojnik uhapsen na Debelom brijegu prilikom transporta ukradene robe,a da je kod jednog drugog nadjeno 150 milijardi u devizama i dva -tri kila zlata.I ne samo sto se pljackalo,vec se sve i palilo...Pitam,zasto ljudi palite tu ljepotu?Neka,neka,
ovo su mupovci opljackali i zapalili,a ko to pita?Ja nijesam vjernik,ateista sam,ali nekako mi je najuzasnije od svega zapaliti crkvu.Nemojte ljudi paliti crkvu-velim,ali dzaba.I to zapalise...
("Monitor",12.XI 1991.)

- 01:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi