drago boric

nedjelja, 14.06.2009.

Marko Vesovic-GRAD

1.
Jos uvijek,u meni,ziva je iz sna slika
Kad prvi put Sarajevo ugledah sa Bistrika:

Na stotine sazvijezdja u pomrcinu palo-
Zemaljsko i nebesko posve se smijesalo.

I ko Njemcu se onom javi naslut:iz skita
Promatram,al ne jedan grad nego svijet citav.

I pamtim:niz bistricku ulicu,neznamkoju,
Svjetiljke krivovrate-visibabe u stroju:

Ko da je dusa,od straha skroz budna,skroz trijezna,
Htjela da pripitomi,tim znanim,svijet neznan.

Tren potom osjetih kako,najezen,sav se kocim:
Grad je ledena voda u koju cu da skocim.

Ne gradom vec prajezom osinut bijah tmulom
Da sve pod nebom u lednu vodu se prometnulo.

Tren potom pojmio sam iz dzigerice same:
Grad je toliko velik da nema mjesta za me!

Jer u moru tog svjetla-gdje naci konaciste?
(Sjetih se sestre kad mi,u krilu,glavu biste).

I sam sebi se cinim ilegalan ko koza
Dok slazim u samocu sa uskotracnog voza.

2.
Premalen u metezu,izgubljen usred buke-
Samo saobracajci k meni su sirili ruke.

Tesko je,danas,reci sta mi je taj grad bio,
Gdje cetvrt stoljeca sam u sobi prosjedio.

Isprva,sanatorij sa pogledom na more,
Gdje sam se lijecio od svoje Crne Gore.

Od Crne Gore u kojoj dusa je moja bila
Ptica koja gnijezdo na nakovnju je svila.

Raspameceni decko,sa ibeovskom grbom,
I nutrinom drhtavom i gipkom kao prut vrbov,

Zivio poluzivot,u gradu polustranu.
Zivio ko flauta.Ukoso i ustranu.

- 00:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi