drago boric

ponedjeljak, 25.05.2009.

Goran Markovic-TURNEJA

...-Gospodine oficiru,ja vas molim da se ponasate u skladu,znate...
-Ma jesi li ti onaj,onaj pisac?
-Jeste,on je pisac.
-Onaj sto je...
-...Napisao"Kad prolece zakasni",zatim"Zubor misli"...
-Ma boli me ba kurac za to,nego jesi ti bio na televiziji?
-Ma bio sam.Ja sam redovan u emisijama"Lektira",zatim"Ponocni nokturno"...
-Ne to,nego ono kad je poceo...
-Poceo ko?Sta?
-Rat,jebo ga ti!Jesi ti poziv`o na ciscenje?
-Ja pozivao na ciscenje?Ne,ne,to ste vi pogresili.Ja nikad nisam,ne,ne..
-Jesi,jesi!Licno ja sam te gled`o na televiziji,na onom mitingu u Bijeljini,je li?Ono kad si govorio da sve nas Muslimane treba...Jel` tako da je to bio on?
-Ne,ne,to je sigurno neka greska!
-Ja ba,ti si onaj Ljubic!Jesi ti Ljubic!
-Nisam.
-Jesi,jesi!Ajd napolje!Ajd izlazite kad kazem!
-Samo da...pa da objasnim samo,ja nemam s tim...uopste ne znam kako su te knjige dospele kod mene,mislim,
pa pogledajte fotografiju,to nisam ja,to je neko mladji,pa to ko hoce da vidi,vidi,mislim...cekaj,ne,stanite,pa objasnite da to nisam ja,ovaj,pa,Sonja,
Misko,pa objasnite gospodinu,pa to nisam ja,pa ja sam neko sasvim drugi,
pa to nisam ja...pa cekajte ljudi,nemojte molim vas...pa stanite...ljudi,pa nemojte...mili moji...mili moji...

- 14:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi