drago boric

ponedjeljak, 11.05.2009.

SRBO-CRNOGORSKA CETNICKA AGRESIJA NA BANOVINU 1991-1995.

Odluka Sabora o neovisnosti i suverenosti Republike Hrvatske danas je glavna tema medju Siscanima kao vjerojatno i u drugim sredinama u Republici Hrvatskoj.Pa cujmo sto gradjani Siska misle o ovoj odluci.
-Odluka je upravo dosla u pravi trenutak.

-To sam i ocekivala.
Da li vjerujete u sporazume o prekidu vatre?
-Ne.Uopce ne jer danas vec ponovo izgleda Zeljezaru i Rafineriju tuku i prema tome,mislim,uzalud sve.

-Mislim,ja sam to i prvi put prihvatila.Fantasticno,ali zbog ove situacije morali smo cekati,ali ovo je u redu.

Da li ste ocekivali to?
-Ocekivao jesam.Jako mi je drago.

-Pa ja mislim da je vec vrijeme bilo da se to sve tako odigra kako je trenutno,jel!
Da li mislite da ce nov polozaj Republike Hrvatske ubrzati rjesenje i nekih drugih problema?
-Mislim da hoce.Mislim da hoce jer situacija je takva.Vjerojatno ce bit bolje,jel!

Da li mislite da ce se na ovaj nacin brze rijesiti i ostali problemi,prvenstveno ovdje mislimo na ovo ratno stanje,
zatim na nase gospodarske probleme?
-Pa mislim da ce se ovi nasi medjusobni odnosi na taj nacin brze rijesiti a gospodarski problemi nece se sigurno brzo rijesiti,to ce ovisiti o tome da li cemo mi uspijeti stabilizirati politicku situaciju na ovom podneblju uopce,ne samo u Hrvatskoj nego i na citavom balkanskom prostoru,da tako kazem.
(Zdravko Strizic,HTV,X 1991.)

- 13:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi