drago boric

ponedjeljak, 06.04.2009.

Oliver"Oliska"Mandic,CETNICKA DZUKELA PUSTENA S ARKANOVOG LANCA-OLIVER MANDIC POLUDEO!

Nekadasnja pop ikona novotalasnog Beograda Oliver Mandic najomrazeniji je stanovnik sela na obroncima planine Tare.Zvezda kultne emisije"Beograd nocu",inace vlasnik kuce na obali jezera Zaovine,proteklih godina se toliko zamerio mestanima da oni ozbiljno razmisljaju o tome da mu sruse i zapale kucu.Streljanje ovaca snajperskom puskom,potezanje pistolja na prvog komsiju,senlucenje usred noci,samo su neki od incidenata koje je Mandic izazvao u poslednje vreme.
Da stvar bude cudnija,penzionisanu pop zvezdu stanovnici ovog rajskog kraja poznaju od malih nogu,kada je dolazio u selo Mandice,kod svog dede,gde je provodio gotovo svaki skolski raspust.Medjutim,sredinom devedesetih,posle povratka sa ratista,gde je cesto isao i na prvu liniju sa Arkanom i njegovim"tigrovima",Oliver,do tada prijatni komsija,pun
razumevanja za svoje zemljake,poceo je da u selo dolazi naoruzan,da senluci i maltretira seljake.
Tragom ove price,reporter"Kurira"je posetio Zaovine i na licu mesta se uverio da je netrpeljivost izmedju seljaka i Mandica dostigla vrhunac.
Radivoje Bozic iz zaseoka Bjelus,jedan od Oliverovih prvih komsija,
priseca se:
-Ovuda je redovno prolazio kad je isao djedovoj kuci.Znao je da se zaustavi,pita:"Kako je seljaci,fali li vam stogod?"Nekoliko puta sam mu pozajmljivao po kantu goriva za kola,uredno je vracao.Jednom ga pozovem na kafu,a on se obrecnu na mene,veli mi:"Vi seljaci svi redom zovete na kafu,a niko da pozove na jagnjetinu"-prica Radivoje.
Sa komsijom je,nastavlja,ostao u dobrim odnosima sve dok Mandic,bez ikakvog povoda,na njega nije potegao pistolj:
-Kada je poceo da gradi onaj njegov objekat na obali jezera,ja mu jedno vece po komsiji posaljem flasu rakije,a nekoliko dana kasnije sidjem do njega.Stoji Oliver sa radnicima i jos nekoliko komsija.Kad me ugleda,veli onim ljudima:"Evo,ovo je moj najbolji komsija."Ja im pridjem,pozelim srecan rad,kad on skoci na mene:"Gde ti je kilo rakije,picka ti materina,gde ti je kilo rakije?"Nadjoh se u cudu,velim mu:"Poslao sam ti kilo rakije pre nekoliko veceriju,i da sam znao,poneo bi ne kilo,nego ceo balon."On navalio:"Gde ti je kilo rakije,sad cu da te ubijem!"Izmace se,odnekud
izvuce pistolj,repetira i okrenu u mene.Oni ljudi stali,gledaju u cudu,niko ne mrda.Mislim da je cak i skljocnuo,onako u prazno,u mene.
Bozic kaze da nije tuzio Mandica zbog napada,ali i da su ga ostale komsije sprecile da se razracuna sa pevacem.
-Tog dana sam se jedva iscupao.Narednih dana,onako sav iznerviran,hteo sam da mu napravim zasedu,pa-vrzinom po glavi,ali su me komsije sprecile-prica on.
Drugi Mandicev komsija Jovo Djuric ne razume razloge Mandicevog ponasanja,i priseca se dogadjaja koji je izazvao najveci revolt medju mestanima:
-Ceo kraj zna pricu kad je Oliver otisao kod Ostoje Karaklica,gore u brdo,i trazio mu jagnje na ime toga sto Ostojine ovce pasu na livadi Oliverovog oca.Ostoja mu kaze:"U redu,dacu ti jagnje,ali ne mogu danas.""Ima da das",rekao mu je Oliver,"inace cu sve ovo ovde da ti pobijem".Na to je izvukao pistolj i poceo da puca okolo.Pricalo se da je tada Ostoji pobio pet ovaca.Desilo se tu i dete Ljuba sumara,palo od straha,jedva ga povratili.
Posle je dolazila i policija i trazila Olivera-kazuje Djuric,i dodaje da cela ova prica nece izaci na dobro.
Seljaci su besni,a po onome sto smo culi,ima dosta onih koji vrebaju priliku da se obracunaju sa poznatim pevacem i kompozitorom.S druge strane,nasi pokusaji da na ovu temu dobijemo komentar Olivera Mandica ostali su bez uspeha.Telefonski pozivi i SMS poruke ostali su bez odgovora.
CICA I PCELE
Medju mestanima se jos prepricava dogadjaj od pre nekoliko godina ciji su glavni akteri Oliver,deda Slavko Bozic i pcele.
-Posalje on cica Slavka Bozica,veli mu:"Idi iz one kosnice uzmi dva rama."
Cica tako ucini.Oliverova kosnica,Oliverov med,sto da ga ne poslusa.Kad je cica prisao kosnici i poce da vadi ramove sa medom,Oliver uzme karabin i opali pravo u kosnicu.Pcele izlete i pravo na cicu koji je bezao onako mator do jezera sa rojem na glavi i jedva se spasao-priseca se Radivoje.
KRKACE ZA 50 DM
Jos jedna lokalna"legenda"govori o tome kako je Oliver Mandic pre nekoliko
godina mortus pijan ponudio u lokalnoj kafani seljaku da ga za 50 maraka nosi na krkace do centra sela.Seljak,koji je opkladu shvatio za ozbiljno,
uprtio je Olivera i poneo ga gazeci po dubokom snegu.Kada je bio nadomak dogovorenog cilja,Mandic je povikao:"Stoj,opklada ne vazi!",da bi
onda zbunjenom seljaku objasnio kako mu nece dati novac-"jer je bio neudoban".Samo zahvaljujuci prisebnim komsijama,izbegnut je tezi incident.
("Kurir")

- 13:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi