drago boric

ponedjeljak, 29.09.2008.

Sex Pistols-BOZE,SPASI KRALJICU

Boze,spasi Kraljicu.
Fasisticki rezim.
Napravili su od tebe morona,
potencijalnu H-bombu.
Boze,spasi Kraljicu.
Ona nije ljudsko bice,
nema buducnosti
u snovima Engleske.
Neka ti ne govore sta hoces,
neka ti ne govore sta ti treba.
Nema buducnosti,nema buducnosti,
nema buducnosti za tebe.
Boze,spasi Kraljicu.
Ozbiljni smo,covece.
Mi volimo svoju Kraljicu.
Bog spasava.
Boze,spasi Kraljicu.
Jer,turisti su pare,
nasa vodeca figura
nije ono sto izgleda.
O,Boze,spasi istoriju.
Boze,spasi svoju ludu paradu.
O,Gospode Boze,imaj milosti.
Svi zlocini su placeni.
Kada nema buducnosti,
kako moze biti greha.
Mi smo cvece u kanti za smece,
mi smo otrov u Tvojoj ljudskoj masini.
Mi smo buducnostr,ti si buducnost.
Boze,spasi Kraljicu.
Ozbiljno smo,covece.
Mi volimo svoju Kraljicu.
Bog spasava.
Boze,spasi Kraljicu.
Ozbiljni smo,covece.
Nema buducnosti
u snovima Engleske.
Nema buducnosti,nema buducnosti,
nema buducnosti za tebe.
Nema buducnosti,nema buducnosti,
nema buducnosti za mene.
Nema buducnosti,nema buducnosti,
nema buducnosti za tebe...

- 10:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi