drago boric

petak, 26.09.2008.

Michael Jackson-BILI DZIN

Ona je vise bila kao kraljica lepote iz sveta filma.
Rekao sam:"Nije vazno,ali kako mislis da si ti ta koja ce igrati na podijumu ukrug."
Rekla je:"Ja sam ta koja ce igrati na podijumu ukrug."
Rekla je da je njeno ime Bili Dzin i napravila je scenu.
Onda se svaka glava okrenula s ocima koje sanjaju da
budu ta koja ce igrati na podijumu ukrug.
Ljudi su mi uvek govorili:"Pazi sta radis!
Nemoj slamati devojacka srca."
Majka mi je uvek govorila:"Pazi koga volis,
pazi sta radis jer laz postaje istina."

Bili Dzin nije bila moja ljubav.
Ona je samo devojka koja tvrdi da sam ja taj,
ali klinac nije moj sin.

Cetrdeset noci i cetrdeset dana
zakon je bio na njenoj strani.
Ali ko moze da podnese kada ona zahteva,
njene seme i planovi.
Jer,igrali smo na podijumu ukrug.
Zato poslusaj moj savet i seti se da uvek promislis dva puta.

Rekla je:"Moja beba je takvo zadovoljstvo."
A onda pokazala fotografiju uplakanog deteta,
ociju koje ce kao moje
igrati na podijumu ukrug.
Ljudi su mi uvek govorili:"Pazi sta radis.
Nemoj slamati devojacka srca."
Ona je stala pored mene,
onda miris slatkog parfema.
Sve se dogodilo prebrzo.
Pozvala me je u svoju sobu.

- 11:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi