drago boric

nedjelja, 14.09.2008.

Vehid Gunic-EVROPO,STIDI SE(600 dana u opkoljenom Sarajevu)

AVGUST 1992.GODINE

5.avgust
Na nase"Oslobodjenje"u posljednjih 48 sati ispaljeno oko 150 granata velikog kalibra.Zgrada"Oslobodjenja"-jedna od najljepsih gradjevina novijeg datuima,unistena je.

7.avgust
Javljeno je da su avioni bivse JNA danas u nekoliko navrata bombardovali Tesanj.Nema dojava o ljudskim zrtvama.
Protekle noci CNN vise od osam sahata neprekidno emitovao program o koncetracionim(srpskim)logorima u BiH.Svijet
je bio sokiran.Mi smo nas televizijski program bili odjavili oko jedan sahat poslije pola noci,ali smo se,ipak,ubrzo ponovo ukljucili u program CNN-a i preuzimali ga do sest ujutro.Sa zebnjom sam gledao snimke iz Trnopolja i Omarske.Tamo su moji:Dzavid,Ajnur,Ajlan,Sade,Dzenan,Nedzad.Tamo su moji Kozarcani i moji Prijedorcani.Tamo su mnogi moji,krivi samo zato jer su Muslimani.Gledam zive kosture i ne mogu da vjerujem vlastitim ocima.Halal vjera onome hrabrome logorasu koji reporterki CNN-a kaze"DA LAZEM-NECU,A DA GOVORIM ISTINU-NE SMIJEM!"Sta ce poslije svega ovoga uciniti svijet?Navodno sokirani americki predsjednik Dzordz Bus izjavljuje:"To se ne smije dozvoliti.Takve prizore imamo u svojoj memoriji iz Drugoga svjetskog rata.Civilni posmatraci moraju uci u sve logore..."
Busov protivkandidat na predstojecim novembarskim izborima Bil Klinton zalaze se za vojnu intervenciju.

8.avgust
Sarajevo nakratko dobilo struju.Medjutim,cim su se radnici Elektroprivrede,poslije otklanjanja kvarova,vratili u Sarajevo,cetnici su ponovo onesposobili dalekovod.
U"Otvorenom programu"TV BiH danas smo promovisali ratno izdanje revije"Nedjelja"u kojoj je kao separat objavljena
"Sarajevska ratna zbirka"uglednog pjesnika Izeta Sarajlica.Pred promociju knjige,dugo smo razgovarali u nasem restoranu Izet Sarajlic,Slavko Santic,Dzevad Sabljakovic i ja.Sarajlic je bio veoma uzbudjen zbog cinjenice sto mu,kao nasem najpoznatijem antiratnom pjesniku,upravo u ratu,izlazi"Sarajevska ratna zbirka".Na rastanku,Sarajlicu sam poklonio malo keksa,dvije jabuke i malo namaza da ponese svome unuku.
Sto se,pak,tice same"Sarajevske ratne zbirke",rijec je,zapravo,o plaketici stihova o ratu,o zlocinima,o granatama sa Mrkovica,o strahovima,o pjesnikovoj zbunjenosti i bespomocnosti.

12.avgust
Proslo je sedam dana otkako o mojima u Prijedoru i Banja Luci ne znam nista.Radio-amater iz Kreseva javio mi je kako je moj Amir u Banja Luci dobro,te da su dobro i svi moji ostali.A moji ostali su uglavnom u logorima.KAKO MOGU BITI DOBRO.SVJETSKE AGENCIJE I DALJE OBJAVLJUJU SLIKE IZ LOGORA OMARSKA I TRNOPOLJE.TAMO SU MOJA BRACA I NJIHOVA DJECA.TAMO SU DJECA MOJE SESTRE.
Od jednog darezljivog Beogradjanina,koji radi u nekoj stranoj televizijskoj ekipi,danas sam dobio prvi ovogodisnji paradajz.Pod izgovorom da moram u studio,zurim,zapravo,kuci da mojoj Fatmi odnesem paradajz jer ga jos nije vidjela ove godine.A 12.je avgust.Vreli,nesnosni avgust.Kazem,nosim paradajz kuci,ako ziv stignem do kuce jer,"srpske barabe"kako ih naziva urednik i voditelj Radija BiH Alirizah Gasi,gadjaju sve sto se mice.Moram se micati da bi stigao kuci.Duhovite Sarajlije kazu da se ulicama Sarajeva najvise krecu promaseni ljudi.Promasili ih snajperisti.
Krupne oci moje Fatme bile su ozarene kao malo kada ranije cim je ugledala paradajz.I odmah pitanja:"Odakle ti?
Koliko si ga platio?Zasto nisi kupio jos jedan?"Taj paradajz moja ce Fatma"ekonomisuci"trositi tri dana.
Evo jos jednog sarajevskog vica iz kategorije crnog humora:
SULJO I MUJO PRETRCAVAJU ULICU PO KOJOJ DJELUJU SRPSKI SNAJPERISTI.MUJO PRETRCI ULICU ZIV I ZDRAV,A SULJU POGODI U UHO I ODNESE MU GA.SULJO PAO PO ASFALTU I TRAZI.MUJO GA DOZIVA:
-SULJO,I TAKO I TAKO SI OSTAO BEZ UHA,JOS CES I POGINUTI.PRETRCAVAJ BRZO OVAMO!
-MA,NE TRAZIM JA UHO,NEGO SAM ZA UHOM IMAO CIGARETU,PA NJU TRAZIM-ODGOVORI SULJO.

- 00:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi