drago boric

nedjelja, 14.09.2008.

IN MEMORIAM PROF.TOMISLAV LADAN(1932-2008)-EUROPSKI ERUDIT IZ VILAJETA

PROFESOR TOMISLAV LADAN,KNJIZEVNIK,PREVODITELJ I LEKSIKOGRAF,POZNAVATELJ HRVATSKOG I BROJNIH DRUGIH JEZIKA...
INSTITUCIJA ZA SEBE

...Ja sam sve svoje skole,rekla bi braca i susjedi Muslimani,od mejtefa do medrese,svrsio u bosanskom vilajetu.I drzim da je to velika povlastica,jer taj je svijet,kad sam ja ucio skole,male i velike i srednje,imao dan od 50 sati.I bilo je ljudskoga mira i ljudskog razumijevanja mnogo vise nego u drugim,
osobito okolnim krajevima sjevera,juga,istoka i zapada.Tako da,
ako je netko iz tog svijeta,cudo je ako nesto ne napravi...

Slucajno poznanstvo s Krlezom na nekom knjizevnom kongresu,Ladanu je odredilo sudbinu.Krleza mu je kao probu za zaposlenje u zagrebackom Leksikografskom zavodu dao neka napise 20-ak stranica o podrijetlu materije i svemira:

...Ja sam na to rekao da su moja struka i moji interesi filologija i filozofija...
Krleza se na to nasmijao:Pa svaka budala moze napisati jedinicu o onome sto mu je struka.JA OD VAS HOCU NESTO STO VAM NIJE STRUKA...
("Vecernji list")

- 00:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi