drago boric

petak, 05.09.2008.

Djermano Senjanovic-VIDI,VIDI

Subota,3.VII

VELO MISTO

Iako se grubo poklopilo da britanska serija"Svemir Stephena Hawkinga",a koju mi je preporucija rodjak Ivica,ide u isto vrime kad i Velo misto,dileme nije bilo.Cast svemiru,ali Smoje je ipak siri.Evo nas svih u tinelu,ali smo brzo ostali samo ja i Ivan.Naime,Ivan je Velo misto gleda na videu jedno pedeset puti,cilu seriju zna napamet i naglas govori dijaloge prije glumaca,tako da su svi pobigli na malu televiziju u sobu,a ja zagrlija Ivana i cili se topin.Ide Ferata,sjor Toma,
Marijeta,Rico,Mestar,a ja razmisljan o Mariji Peakic i o Televiziji,koji in je vrag smeta,pa nisu dali ovu seriju.Evo u moje susidstvo iz svake kuce rebumbaje Velo misto.Opet je ova serija ispraznila ulice.A dica,koja se onda nisu ni rodila,
gustaju i zalipili se uz ekran.Mozda bi ovaki interes vlada jos jedino da je ekranizirat"Bespuca".I dok gledan ovu seriju,SVE VISE OTKRIVAN SMOJU I RAZUMIN ZASTO JE ON RAZORAN ZA SVAKI SISTEM I ZA SVAKU VLAST.MA,
ZATO JER JE NJEMU PUCA KUFER ZA HRVATE,ZA JUGOSLAVENE,ZA AUSTRIJU,ZA VELIKE IDEJE I MALE NARODE,I STA JE NJEMU BILO PUNO VAZNIJE STA GOVORI PICAFERAJ NEGO SVI PROFESURI I POLITICARI OVEGA SVITA.


Nedjelja,4.VII

MOTRISTA

Dosli su mi Maja i Vojo iz Amerike.Proletili su kroz Split.Da bi oni igrali na picigin.Odveja san ih na Bacvice.Plaskali smo se,a ja san im tumacija sta je sta.Od Katalinica briga na zapadu,do velike montazne tribine za Zlatni gong na istoku.
Uvecer san upalija televiziju da cu na direktni prenos vidit Zlatni gong,Bacvice,more.Pismice,diletantski humor,otuzna konferansa,plus izbor za najlipseg momka.A publike krcato.Nisan tija smetat,pa san okrenija na film.A tamo se Stallone bori za pravdu.Kako san zna da pravda uvik pobjedjuje,isa san vecerat i vratija se za Motrista.
Javljaju da je ubilo bankara Ibrahima Dedica.Na covika je vec bija izvrsen atentat i jedva se izvuka.Trazija je pomoc policije.Nisu ga obadavali.I sad jos o njemu televizija u komentaru govori da je ima dobre veze u inozemstvu i da se ponasa ka bankarski kauboj.Zena mi govori:"Ajme,koji je ovo bezobrazluk!Ka da je to sta je ubijen,najnormalnija stvar!",a ja ne govorin nista i samo razmisljam o faksu koji ce mi za par dana doc od Nadira iz Zagreba.On pise:
"Kupujem ja u nedjelju Feral,a neki frajer pita da koga su to upucali,ona na trafici veli bankara Dedica,meni se noge odsjekle,poznavao sam covjeka iz vidjenja,komentar jednog starijeg gospodina bijase je pa kaj nek su ga upucali,kad mu se ne svidja ova drzava nek ide u Bihac,kad me krade nek me krade moj a ne neki balija,a sto hoce i treba mu,on je musliman i treba takve.A ljudi bez komentara.Pozdravlja te tvoj Nadir."


Ponedjeljak,5.VII

UCIMO HRVATSKU

Citamo:"Nikola Jurisic je 1532.godine sa 700 vojnika obranio Kisek od 140000 Turaka",a Mile me pita:
-A da mrvicu ne pretjeruju?
-Mile,pusti te pizdarije.Jutros sam sreja Branka Galica iz STINE i on mi govori da je cinija anketu za"Radio Slobodna Evropa",a u vezi serije Velo misto.I da mu je jedan covik reka:"Mogu se oni jos pet godina karat ocedu li Smoji dat ulicu ili mu je nece dat.Eno sam mu ja doma da cilu sobu.Na vrat san napisa Soba Miljenka Smoje."


Cetvrtak,8.VII

MOTRISTA

Ministar unutrasnjih poslova Ivan Penic veli da je policija pruzala maksimalnu paznju gospodinu Ibrahimu Dedicu,vecu nego bilo kojem drugom gradjaninu,a Frane me pita:
-A sta bi bilo da ga nisu pazili?
-Frane,zasto ti nemas povjerenja u Penica?
-Djeluje ka da je efikasan.
-I sta je tu lose?
-On bi mora bit efikasan!

- 00:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi