drago boric

ponedjeljak, 25.08.2008.

Viktor Ivancic-SPREMI MAJKO KREVETAAAA...

6.XI 1991.
Nista meni nije veca gula nego opalit dobru picniju.Najradje ja nju opalim bovanom.Samo isto ja mogu opalit i cvengerom da tilta joj mozgusa.Onda dobra picnija se razdrevi i govori prijateljicama da ja sam surov do ludila.Ako ne govori da surov sam onda ja joj opalim jos jednu penkalu u civericu.Onda ona sto posto rekne:"A u pene,tiltala mi je mozgusa!Robi,surov si do iznereda!"E,ali zajeb je sta je ona pederica Sandra to sve rekla mojim mami i tati.Onda su meni moji roditelji zabranili izlazit vanka.I jos su naredili mi da moram ic u krpe odma poslje dnevnika.Ja sam za vecerinkom bio ljut i sutijo sam.Moj tata je moju mamu nesto badao sa nogom ispod stola.Onda je on njoj nesto sapnijo na uvo.Mama se zacrvendacila i kikocala se.Ja sam tati rekao da sapne on i meni da i ja se malo smijem.Tata je rekao da ne bi se ja smijao jerbo ne bi nista skuznijo.Onda je tata cupao batak i mljackao ga je mami u facu.Mama je isto cupala i zvakala je tati u facu.Tata je mami sapucao:"Mmmme,macak,kako ga dobro cupaaaas..."Mama je sapucala:
"Uoajme,misu,gustam te vidit kad mi tako mljackaaas..."Onda sam ja moje roditelje pitao da mogu se ja hica kupit u prnje.Ja sam se u roku dz skupijo sa stola i odgibao sam u sobu.Samo nisam ja namjerno za dispet mogao zaspat.
Onda sam ja bio ziva budnoca kad su ugibali moji tata i mama.Tata je prvi prosapucao:"Zaspa je krebilac...ho-ho-ho...
sacemo se moc na miru zabavit...ho-ho-ho..."Mama je sapnila:"Mmme gustije,hi-hi-hi...samo isto,macak,budi utiho...da se papan ne probudi,hi-hi-hi..."Tata je sapnijo:"Ma kua ce se probudit,misu...a ja moram dovrsit one batke,sicas se...hu-hu-hu...".Mama je sapnila:"Joooo,macak,dovrsi jiiii...a vidi ovo,a?"Tata je sapnijo:"Oaaajmeee!Oajmeee misu ispalicu na mozak...mmmmme,lipe li su tiiiii...mljoafmljak-cmljof..."Mama je sapnila:"Hijoooo,maaacaaaak...hijoooo,sta mi to radiiiis...skini mi to hoajme,odma mi to skiniiii..."Tata je sapnijo:"Kojo...mljoaf...je li ovo crno cipkavo,a misu?"Mama je sapnila:"Jeeee...to cipkavo huoh,to mi skini macaaaaaak..."Onda je tata nesto mami skinijo.Onda je mama sapnila:
"Hoooajme meni majkoooo...hoaaajme,macak,kako mi to mos radiiiit..."Tata je sapnijo:"Kako ne mogu,jarce pasu...
muoasti...muoasti...koja je ovo berba limuniiiiii!"Mama je sapnila:"Mmmme meni...mmme meni,onesvjestis se od gusti...a sta je tebi ovo ovdiiii...a,macak,sta je ovoooo..."Tata je sapnijo:"Uuuustiii...uuuuusti maloga misaaaaa...di me to cupkas,di me to cupkas,jebentiiiiii..."Mama je sapnila:"Hijooooo...a jel ti lipo kad ti cupkam,a macaaaaaaaaak?..."
Tata je sapnijo:"Aaaajmeeeee,da lipoooooo,huuuuuugh...a di su moji batkiii,a...a jesu li ovo batkiii pod ligambima,a misuuuuu..."Mama je sapnila:"Hoooaaajme,jesu...hooaajme jesu,macak...hooaajme ispalicu...pa ispalicuuuuu..."Tata
je sapnijo:"Hijaoooo...hijaooooo...di ti je to ruka...di me to vatas sa rukom,misuuuu...usss-usss-usss..."Mama je sapnila:"Hhaaajme...neam pojma,nesto sam napipala...hhaajme...nesto sam cudno napipalaaaa..."Tata je sapnijo:
"Hooo-hooo-hooo...opalis te...hooooo...opalis te misuuuuuu..."Mama je sapnila:"Hhaaajmeee...opali me...haajmeee
...opali me,macaaaak..."Tata je sapnijo:"Huuuugh-huuugh...opalis te,opalis te...huuugh-huuuugh..."Samo onda sam ja skocijo i dreknijo sam:"To tajo,zvekni je!Zvekni je svom forcom!"Roditelji su hica pokrili se jorganom i zasutili su.Onda je tata meni viknijo:"Majmune!Znam da si budan,ali ne znam jesi li normalan?!"Ja sam rekao:"Normalan sam ja!Samo ti nju prokini u glavusu da joj tilta mozak!"Tata je dreknijo:"A zasto bi ti ja udrijo majku,konju jedan konjski?!"Ja sam rekao:"Pa sad si govorijo das je prokinit!"Tata je rekao:"Ma nisam je isa prokinit,papane,nego...nego,ovaj...kako da ti to kazem..."Ja sam rekao:"Aj,dobro!Samo ti nju zvekni,a onda mi to javi kao da si HINA!"
Robi K.(IIIa)
(Viktor Ivancic-"BILJEZNICA ROBIJA K.")

- 00:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi