drago boric

subota, 23.08.2008.

Djermano Senjanovic-VIDI,VIDI

Srijeda,9.VI

PRESS KLUB

Jo,lipe predstave.A di je bila pamet televiziji pustit Pukanica uzivo.Blazevicu je reka da je Tudjmanov uvlakac,Dunji Ujevic da bi umrla od gladi ka novinar da je ne placa drzava,a sa Suprahom nije tija ni govorit,jer da su njemu ugradili cip.Ivankovic je cilo vrime tija govorit o nogometu,a Pukanic nece nego govori o prisluskivanjima i tajnoj sluzbi.Cak je i Tironi dobro govorija.Punica gleda,ne razumi nista i onda pita:
-Zasto se karaju?
-Ukrali su Rijeci prvenstvo.
-Ko je ukra?
-Tudjman,Pasalic,Canjuga,Penic,Brzovic...
-Samo prvenstvo?Dobro su prosli.


Nedjelja,13.VI

MISA

Jutro je,ticice cvrkucu,lezin u postelju i citan,kad cujen iz druge sobe Milu kako piva.Zazoven ga i recen mu:"Mile,niko ti ne brani pivat,ali uvik prije nego ces zapivat,provjeri jesu li sva vrata zatvorena."On se mrvu nasmija i govori:"Vidis,
kakvi si.Nista mi ne das.Ne das mi pivat,nisi me pustija u Zagreb na Hajduka,nisi nas da na vjeronauk..."Meni neugodno,ne znan sta cu mu odgovorit.Kad san dosa sebi,pozva san svu trojicu i reka:"Evo,sad ce u deset i po prenos mise,pa ako ocete da svi skupa pogledamo,jer ne bi tija da ispade da san vas ja sputava u razvoju."Oni me cudno pogledali i bez rici isli u tinel,dosa san za njima,upalili smo televizor i pogledali misu.Dosla je punica i kad je vidila sta gledamo,stala se krstit i govori:
-Sta je,zete,dosli smo pameti?
-Bako,ovo ne boli,a moze koristit.Triban samo razglasit da san za svetoga Antu bija u tijeku.


Ponedjeljak,14.VI

2 U 9-ATV

Odlucija san danas uzet slobodan dan i ne palit televiziju,jer cu inace otic na zivce.Lipo san se kupa,sportira,navecer san izasa,seja u Songa,a onda je dosa potpredsjednik zupanijskog SDP Drazen Lalic i,nicim izazvan,izasra me isprid pet ljudi.Reka mi je:"A sta je,bija si u Ameriku i odma napisa knjigu?Danas svaka budala koja se vrati iz Amerike misli da o tome treba pisat."
Kad san dosa doma,justo sam naletija na Skegru di govori Bolkovicu:"Svi smo mislili da cemo,kad dobijemo drzavu,
zivjeti ko Svicarska."Nisan se moga suzdrzat,pa sam mu reka:
-Skegro,oprosti sto upadan,ali ko je obecava place od tri iljade maraka,ko je govorija da idemo iz pobjede u blagostanje,ko je spominja dvisto miljardi iseljenickih dolara...?
-Znas da ti se cudim.Imas pedeset godina,a jos vjerujes u bajke.


Cetvrtak,17.VI

DOBAR DAN

Milic je doveja u studio Marie Jo Colombinija direktora pariskog Le Mondea i govori gledaocima da slobodno postavljaju pitanja.Onda gledaoci navalili,pa pitaju da je li u njih Vlada utjece na uredjivacku politiku,pa je li kod njih policija upada u prostorije redakcije,a covik se zgraza,a mi zadovoljni,jer evo je civilizirana Evropa uz nas.Onda je,tu prisutni,pravobranilac Ante Klaric reka da o kojoj mi to zastiti ljudskih prava govorimo,kad kod nas prvo ta prava treba uspostavit,a tek onda ih zastitit.Ja ga slusan i vicen zeni:"Evo uz Antu Duplancica,jos jednog cestitog hadezeovca!"


Cetvrtak,17.VI

UCIMO HRVATSKU

Pitanje:Kada je osnovana Hrvatska demokratska zajednica?
Odgovor:17.6.1989.
Milin komentar:A da im je za rodjendan poslat belgijsku kokos i coca-colu?

- 00:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi