drago boric

petak, 15.08.2008.

Djermano Senjanovic-VIDI,VIDI

Nedjelja,11.IV

SMOJE

Zove me Fedja da brzo okrenen na ATV,da ide prilog o Smoji.Okrenen i vidin Antu Tomica koji me nikidan zva da bi li stogod govorija o Smoji,jer da cini jednu emisiju o njemu.Ja san mu objasnija da ne bi,jer da bi sigurno poceja mucat,
da se isprid mikrofona ukocin i da nema smisla da sramotin i sebe i njega.I sad se minjaju sudionici.Tolja,Ivica Ivanisevic,Mani Gotovac.Svi o Smoji govoru sve najbolje.Onda se pojavi Josko Celan i govori da je Smoje izdajica svoga naroda.A lipo bi me Ante Tomic bija zajeba.Zamisli da san bija nastupija u emisiji u kojoj se o Smoji govori kao o izdajici.A Josko ne razumi da Smoje nikako nije moga izdat svoj narod.Moga je izdat samo njega i njegove.One koji su uvecer zaspali ka partijski sekretari,a ujutro se probudili ka veliki Hrvati.A do takvih Smoje nije nikad puno drza.


Cetvrtak,15.IV

MOTRISTA

Zena mi uci s najmladjin,a nas trojica se ka vukovi vrtimo po kuzini i gledamo sta cemo vecerat.Cekamo da nan dodje dat sta jist.Jedan drugome turamo niku staru kokos od prekjucer,ali niko nece.Mile je ide zvat da kad ce vise,a ona govori:"Da ti je otac ucija s njin,ja san vam mogla spravit veceru."Ja se pravin da ne cujen,seden u tinel i vidin da je Vukovar proglasija Tudjmana za pocasnog gradjanina.Frane sidne do mene i govori:
-Je li to zato sto im je zamalo posla oruzje kad im je bilo najpotribnije?
-Je,i sad bi mu mogli dignit spomenik.
-Oce li mu ga radit oni Ican sta radi spomenike od cimenta?
-Niko nego on.
-Oce li bit sa uzdignutim rukama?
-Svakako.
-A koliki ce bit?
-Ja ne bi isa ispod pedeset tona cimenta.
-Oce bit u uniformu?
-Obvezno,a gori na sapku bi tribalo nalit teracu.


Cetvrtak,13.V

MOTRISTA

Gledamo Motrista i Frane mi govori:
-Znas li ti da je danas Tudjmanu rodjendan?
-I jos govoru da trinajst nije nesritan broj.


Ponedjeljak,31.V

MOTRISTA

Uspija san Frani izgulit daljinski i sa Eurosporta pribacit na Motrista.Pokazuju sudjenje Maglovu i njegovima,a ja pitan Franu kakvi prognozira rasplet,a on govori da je kraj strasno neizvjestan.Ili ce ih sud odma oslobodit ili ce ih Tudjman do dva dana pomilovat.A nes ti sta su ucinili?Zamracili nesto auti,mrvu brasna i zeru ulja.Ni ubili ni zaklali!Gledamo dalje,a onda spiker govori da je sud oslobodija one iz Pakracne Poljane.Frane skocija,pa me pita:"A ono sta ste pisali o Bajramovicu koji je prizna da je pusto svita pobija!?"
-On nije vjerodostojan svjedok.
-Kako nije?
-Nije nas Sud na to spa da kriminalce uzima ozbiljno.

- 01:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi