drago boric

četvrtak, 14.08.2008.

Eva Ras-RODJENI MRTVI

LOGIKA I TEORIJA

-Da li mi treba da se slazemo sa svima koje ucimo,to jest,da svaki cas menjamo misljenje kao sto iz vasih predavanja proizlazi ili treba da sacuvamo svoj stav da samo saznamo da ne misle svi kao mi,a kad naidje neko od nasih istomisljenika tada potvrdimo da nismo budale,jer,eto,i Hegel tvrdi ono isto sto i mi naglasavamo.
Studirala sam i priljezno radila i...gresila:knjigu koju bi on preporucio,kupila bih i procitala,bas tako-sagledala glupost tih studija,sto mu na sledecem casu i rekoh:
-Recite mi,profesore,zbog cega je trebalo da citam knjigu Natase Horovic?Cega to u njenoj knjizi ima sto pre nje nije vec receno,jasnije,jednostavnije,sazetije i zanimljivije?Zbog cega sam ja dala sto dinara...
I,sta mi je odgovorio?
Nista.
Mucao je nesto,sasvim uopsteno,otprilike ovako:
-Treba biti u toku,u svakoj knjizi ima ponesto...Eto,ta knjiga,u stvari,nije"Logika"nego"Teorija"knjizevnosti,kao sto u originalnom naslovu stoji,ali naslov je promenjen kod nas s obzirom da teorija knjizevnosti ovde nikoga ne zanima...
A iz njegovog izlaganja se dalo zakljuciti da on,profesor a,inace,i urednik te edicije,tu knjigu nije ni prelistao a kamoli procitao.

- 00:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi