drago boric

ponedjeljak, 11.08.2008.

Zeljko Komsic,clan Predsjednistva BiH

...Povodom 63.godisnjice proboja logorasa iz koncetracionog logora Jasenovac,posjetio sam spomen-podrucje Donja Gradina.Polozio sam cvijece kraj spomenika"Topola uzasa"i odao pocast zrtvama ustaskih zlocina i zvjerstava,te se jos jednom podsjetio na fakta kada je oko 600 logorasa krenulo u proboj iz logora Jasenovac,ali ih je prezivjelo manje od stotinu...Bez obzira koliko svako od nas misli da se u zivotu svega nagledao i da je svasta prosao,dolazak na ovakvo mjesto kod mene uzrokuje nemir,nevjericu,gnjev,bijes...I dugo sam kasnije razmisljao o tome kakve su to zvijeri,kakvi su to neljudi,koji su mogli hladnokrvno,maljem u potiljak,ubijati djecu Potkozarja,djecu kojima je jedini"grijeh"taj sto su bili Srbi,Jevreji,Romi,djecu starosti od cetiri do 14 godina...
Mucenja,klanja,masakriranja logorasa,koji su u logoru bili samo zato sto se drugacije zovu,ili zato sto su bili protiv fasizma,nesto je sto niti jedan normalan covjek ne moze shvatiti...Mislio sam da je nemoguce da se vise mogu dogoditi Srebrenica,Prijedor,Kozarac,Visegrad,Foca,Koricanske stijene...To su zaista stvari koje me ostavljaju bez rijeci i bez bilo kakvog logickog zakljucka,u nevjerici i u muci,sa tjeskobom u grudima...

- 16:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi