drago boric

ponedjeljak, 04.08.2008.

Djermano Senjanovic-VIDI,VIDI

Srijeda,10.III

TRAGOVI

Obozavam Dijanu Culjak.Objasnjava nam da u onom dokumentarnom filmu,nije,doduse,poginuo Hrvat,vec Bosnjak Mirza Hasanagic,ali da su ga zato izvlacili Hrvati koje su Bosnjaci drzali kao ratne zarobljenike.
A opce je poznato da je puno teze mrtvaca nosit nego bit mrtav.


Srijeda 10.III

SUVREMENICI

Neda Ritz razgovara s Ivanom Aralicom i pita ga da objasni sta je mislija kad je reka da su nasi stvarni protivnici Muslimani,a on veli:"To sam izjavio kad je sa Srbima sukob vec bio zavrsen i tada su nam stvarni protivnici bili Muslimani,a samo primitivna interpretacija u lijenim mozgovima moze to protumaciti kao da sam ja rekao da su nam stvarni protivnici Muslimani."
Ja sam se diga,udrija dva puta glavom u vrata i reka:"Neces ti meni ljencarit,ne,ne!"


Utorak,16.III

UCIMO HRVATSKU

-Koliko je puta komunisticki rezim uhitio dr.Franju Tudjmana?
-Dva puta.1972.i 1981.godine.
Malo!


Utorak,16.III

ZIDOVI I HRVATI

Jakov Sedlar je ucinija film di nam kroz povijesni prikaz i dokumentarne snimke usporedjuje Hrvate i Zidove.Prica mi o zivotu Zidova u ovim krajevima,i kad san sve pogleda,najprije san se dobro izbestima,a onda san odlucija da mojima u Feralu zatrazim bolninu,jer buden li ja ovako pratija TV,brzo ce me vrag odnit.Po Sedlaru ispada da je Titova Jugoslavija proganjala Zidove,a da se u NDH omladina solidarizirala sa Zidovima,jer da su svi istupili korak naprid,kad je prozvalo Zidove,a plus toga je i Stepinac spasava Zidove.
A najvise ih je spasija Mile Budak i zato predlazen da se jedna ulica u Splitu nazove njegovim imenom.

- 01:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi