drago boric

srijeda, 23.07.2008.

Bora"Kulturna legenda Srbije XX veka"Djordjevic-Corbalino,clan Glavnog odbora DSS-a,OFUCANA CETNICKA KLJUSINA

SONJA BISERKO,PREDSEDNIK HELSINSKOG ODBORA ZA LJUDSKA PRAVA U SRBIJI-BORA CORBA U SLUZBI NAJMRACNIJE POLITIKE U NJENOJ ISTORIJI

Ukratko:Bora Corba,inace veoma popularan u Srbiji,od pocetka se ukljucio u najmracnijiu politiku Srbije u njenoj istoriji.Postao je aktivan cim je rat poceo,najpre u Kninu,pa nadalje u svim krajevima kako se rat rasplamsavao.I nakon ratova,on i dalje opstaje na istoj matrici,obilno se koristeci govorom mrznje.Sada su mu target Albanci.
Jedno vreme je bio i pomocnik u Ministarstvu za kulturu u Kostunicinoj vladi.Inace,redovno se pojavljuje na skupovima DSS-a(Kostunicine partije).Njegova napadna vulgarnost podilazi niskim strastima,a istovremeno odrazava vulgarnost srpske politicke scene.


CETNIK BORA DJORDJEVIC CORBALINO

...A ove iz nevladinih organizacija koji se sada bave Legijom,nakacim i njih na kurac.Za njih vec imam i spremljenu pesmu,uskoro cu da im je preporuceno posaljem-porucuje Bora Corba.
Djordjevic je na koncertu u subotu uvece sebe predstavio kao RADOVANA KARADZICA,a clanove grupe kao RATKA MLADICA,VESELINA SLJIVANCANINA I MILORADA ULEMEKA LEGIJU.
("Press")

Bora Djordjevic-JEDAN OD NAVODNIH CECINIH PISTOLJA JA SAM POKLONIO ARKANU
Kako komentariste to sto su se Ceca Raznatovic i Aca Lukas tokom akcije Sablja nasli iza resetaka?
-Sreo sam Acu Lukasa na aerodromu i rekao mu jednu moju pesmu u kojoj je sve tacno,a on se,naravno,izljubi sa mnom i kaze mi da to ponovim ljudima koji su bili sa nama.Zao mi je sto je covek lezao na pravdi boga,zao mi je,naravno,i zbog Cece.To sto se radi s fudbalerima,to rade svi,ama bukvalno svi.I onda su se uhvatili toga,posto nisu imali sta da joj prilepe...A JEDAN OD ONIH PISTOLJA KOJE SU NASLI JESTE I PISTOLJ KOJI SAM JA POKLONIO DANAS POKOJNOM ZELJKU RAZNATOVICU ARKANU.ETO,TOLIKO ZA NJIHOVU INFORMACIJU.
POKLONIO SAM TAJ PISTOLJ MOM KOMANDANTU,KOGA SAM IZUZETNO VOLEO I CENIO.
("Nedeljni Telegraf")

...EULEKS.Osvojimo Evropu,zajedno na celu sa Ramusem Hajradinajem!Steta za kladionicu!Sada se skoro sve zna.Pala kvota.Pozdravlja vas i voli slucajni analiticar Borisav Djordjevic.
("Politika")


TUPAVA IZDRKOTINA BORA DJORDJEVIC

LEPI BORA

ljuti roker nekad bese
nista vise sad ne krese
propao je lepi Bora
pretvori se u namcora

pa od silnog loseg pica
zavoleo je Mladica
nakupio silno salo
Radovan je on pomalo

senilna mu glava seda
i u proslost stalno gleda
zaglupeo on do bola
nema vise rokenrola

pridrzava on bandere
i o srpstvu neste sere
jer od pica pamet gubi
popovima dupe ljubi

Beckovicu isto mora
cmara lizat lepi Bora
bulja njemu mozak susi
pa i Voji kitu pusi

voli mnogo on i Cecu
kao Pahomije decu
svi su oni ista torba
Arkan,Seselj,Bora Corba.
(forum.krstarica.com)

- 16:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi