drago boric

subota, 28.06.2008.

Zeljko Raznatovic Arkan,RATNI ZLOCINAC-MENI JE CAST STO SE NALAZIM NA NJIHOVOM SPISKU GDE SE NALAZI PREDSEDNIK MILOSEVIC I DRUGI VELIKI LJUDI

...GLAS SRPSKI:Ima optuzbi da je vasa Srpska dobrovoljacka garda zapravo paravojna jedinica.Pod cijom komandom ste se Vi i vasi borci borili?

ARKAN:Srpska dobrovoljacka garda se pre svega borila pod komandom srpskog naroda.VI VRLO DOBRO ZNATE DA JE U JNA NA POCETKU RATA BILA VELIKA IZDAJA I DA MI DOBROVOLJCI NISMO DOZVOLILI DA TA IZDAJA UDJE I U DOBROVOLJACKE JEDINICE.Kod nas nije bilo izdaje i nikada je nece biti.Dakle,mi smo slusali u pocetku zov naroda,a ne izdajnicke tadasnje JNA.Primera radi,zar je trebalo da slusamo komandanta Bijeljinske kasarne koji se u najtezim trenucima sakrio u kasarnu i iz nje prakticno nije izlazio osam meseci.Razumete,ipak smo mi slusali sta narod kaze.Evo cujem sada se javlja i general Kukanjac koji se hvali kao da je on naredio da mi napustimo Bijeljinu.Pa to je smesno.Ko je Kukanjac,ko je Prascevic?Mislim da su to dva izdajnika srpskog naroda.Ako hocete i Jugoslavije.On meni nije mogao nista da naredi.Niti bih ga ja slusao da mi je nesto naredio.

GLAS SRPSKI:ZASTO U REDOVIMA JNA OD POCETKA,PA CAK I DANAS,NEKI KRUGOVI IZRAZAVAJU VELIKO NEPOVERENJE U DOBROVOLJACKE JEDINICE?

ARKAN.NEKI MOCNICI SE PLASE DA CE DOBROVOLJCI,mislim na one koji su se dokazali u borbi,PREUZETI NJIHOVE POZICIJE U VOJSCI.Ne zelim da pominjem imena,ali mogu reci da nisu u pravu.Jer,mi smo u borbu krenuli iz patriotizma,a ne iz neke zelje za vojnim i politickim pozicijama.

GLAS SRPSKI:VAS ZAPADNI MEDIJI PA I NEKI POLITICARI u saglasju sa nekim opozicionim liderima U SRBIJI PROGLASAVAJU RATNIM ZLOCINCEM.Na osnovu cega i kako vi to prezivljavate?

ARKAN:Pa bas prekjuce sam merio svoj krvni pritisak i on je 120/80.Pa prema tome,vidite,to uopste ne utice na mene.Ja bih rekao tim svetskim glavesinama i mocnicima da AKO CEMO DA JURIMO RATNE ZLOCINCE MORAMO DA KRENEMO OD HIROSIME,NAGASAKIJA,VIJETNAMA,KAMBODZE,PA DO PANAME I GRANADE,a mogli bismo da skoknemo i do SOMALIJE.Jer upravo ti mocnici su tamo vrsili ratne zlocine.Mislim da bi hiljadu godina trajao sudski proces tim svetskim mocnicima,A ONDA MOZEMO NA RED DOCI I MI SRPSKE PATRIOTE I MENI JE CAST STO SE NALAZIM NA NJIHOVOM SPISKU GDE SE NALAZI PREDSEDNIK MILOSEVIC I DRUGI VELIKI LJUDI JER,NA SPISKU SU UPRAVO SVI LJUDI KOJI SU DOBRI SRBI i jedini im je greh sto vole svoj narod...
("Glas Srpski")

- 01:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi