drago boric

srijeda, 25.06.2008.

Ustasa Vice Vukojevic,bivsi sudac Ustavnog suda Republike Hrvatske-SMRDIS MUSLIMANKO NA ISLAM,PA ME TVOJA SMRAD BLOKIRALA!

Bivsem ustavnom sucu Republike Hrvatske za ratni zlocin silovanja moglo bi se suditi u Mostaru bez obzira sto je on hrvatski drzavljanin.
Za podsjecanje,krajem 1999.godine nekadasnji zastupnik u bosansko-hercegovackom parlamentu Irfan Ajanovic podnio je Haskom sudu optuzni prijedlog protiv Vukojevica zbog navodnog silovanja dvadesetdvogodisnje Bosnjakinje u logoru Vojno.Vojno se nalazi blizu Mostara,a Vukojevicevo ponasanje opisano je i u knjizi"Molila sam ih da me ubiju".
Zrtva silovanja,studentica Mostarskog sveucilista,opisala je kako je u njezinu zatocenicku sobu usao"slavni Vice",
sudac Ustavnog suda:"Pitala sam Vukojevica sto ce biti sa mnom.Ako budes dobra i ako ne budes pravila probleme,
sve ce dobro zavrsiti.Lezala sam gola na kaucu i bila gotovo bez daha od mlohavog tijela Vice Vukojevica koji je dahtao nada mnom,pa onda sam sebi nesto mrmljao.Vice Vukojevic dizuci se sa mene govorio je`Smrdis
muslimanko na islam,pa me tvoja smrad blokirala`".

- 16:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi