drago boric

ponedjeljak, 23.06.2008.

Dusan Kovacevic,dramski pisac-BANDA DRUMSKIH LOPOVA,SECIKESA I KONJOKRADICA

Video sam te male gradove u unutrasnjosti,zapustene i neosvetljene,koji su danas takvi zahvaljujuci,
pre svega,sjajnoj politici genijalaca koji su danas disidenti,a da imaju imalo casti i postenja ne bi trebalo da se ikad vise jave za rec.GOVORIM O ONOJ GARNITURI SRPSKIH POLITICARA PRE SLOBODANA MILOSEVICA,KOJA GA JE I DOVELA NA VLAST.JER,DA NISU ONI BILI TAKVA BANDA DRUMSKIH LOPOVA,SECIKESA I KONJOKRADICA,OVAJ NE BI DOSAO NIKAD NA VLAST.NAROD JE IZASAO DA NJIH SKINE,A ONDA SE POJAVIO OVAJ,seo u njihove fotelje i preuzeo kompletan njihov aparat,i taj aparat je dobar zahvaljujuci bivsim politicarima.I kad sam video neke demokratske novine kako objavljuju veliki intervju sa DRAZOM MARKOVICEM,onda u te demokratske novine ja pocinjem debelo da sumnjam.Slazem se da on treba da govori(naveo sam ga kao simbol),ALI NEKA GOVORI U"POLITICI"DANAS.Ima on svoje partijske novine gde treba da govori.Ne moze on danas da mi kaze kako je bio nosilac demokratije,kad ja znam tacno sta je radio.
Da je ovo bila pravna drzava,on i slicni njemu bi odavno,odgovarali,ako nizasto drugo,a ono za nemoral.
("Monitor",28.II 1997.)

- 00:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi