drago boric

srijeda, 11.06.2008.

Aleksa Djilas,sociolog i politikolog,sin Milovana Djilasa-ZLOCINI SU KLJUCNO PITANJE RATA

U jesen 1994.godine moj otac i ja smo razgovarali sa COSICEM,pa smo ga pitali o tim ratnim zlocinima u Bosni.On je govorio:"JA SAM REKAO KARADZICU DA ONI O TOME POVEDU RACUNA
(!?).Govorio je na taj nacin kao da je to neka periferna stvar,kao da smo mu postavili pitanje zasto nose tu uniformu,a ne neku drugu.A ZLOCINI SU KLJUCNO PITANJE RATA.COSIC JE PODRZAO KARADZICA KOJI JE U TO VREME BIO POVEZAN SA SRBIMA U HRVATSKOJ KOJI ODBIJAJU PLAN Z-4.On se u sustini solidarisao sa ekstremnim krilom,odnosno ekstremnom varijantom resenja srpskog nacionalnog pitanja u Bosni i Hrvatskoj.Svojim govorom u Visegradu,COSIC JE STAO NA STRANU EKSTREMNE DESNICE,na stranu EKSTREMNOG CETNISTVA.On je zato takodje jedan od ljudi koji moraju da snose odgovornost za poraz,ne u meri kao Milosevic,posto nije imao direktnu vlast,ali KAO JEDAN OD IDEOLOGA i vrlo znacajnih politickih figura.Iznenadilo me to sto je izgubio svoj put.Znao sam da se u mnogim stvarima ne slazemo,cak mi je jednom napisao vrlo prijateljsko pismo u kome je rekao da se mi fundamentalno ne slazemo.Ja ipak nisam verovao da ce otici toliko daleko,ka ekstremnom nacionalizmu.On me je najvise iznenadio.
("Svijet",21.III 1996.)

- 01:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi