drago boric

petak, 04.01.2008.

Vice"U"Vukojevic-RAPEMAN!

VICE VUKOJEVIC:SILOVANJE MI JE SMJESTILA UDBA

...Slucaj je,kazete,ponovo aktualiziran prosle godine nakon vaseg svjedocenja u Munchenu.Zasto?
-Odmah nakon povratka u Hrvatsku bilo mi je navijesteno da ce Udba uzvratiti udarac.Tako je i bilo.Vec nakon nekoliko dana krenula je medijska hajka protiv mene,a potpredsjednik Sabora Vesna Pusic zatrazila je da budem suspendiran na Ustavnom sudu do okoncanja sudskog postupka zbog navodnog silovanja,premda taj postupak nitko nikad nije ni pokrenuo.Jedino je Dobroslav Paraga na temelju pisanja Ferala i Nacionala podnio kaznenu prijavu protiv mene.Zeljko Peratovic na blogu pise da je Pusicku aktivirao Mesic kako bi ublazio tadasnje nezgodne medijske izvjestaje u Munchenu i odluku njemackog pravosudja da raspise medjunarodnu tjeralicu za Perkovicem.A Vesna Pusic ima osobni animozitet prema meni,jer me smatra odgovornim sto se spomenuta komisija otkrila da je njezin djed Danko Andjelinovic odrzavao kontakte s vodjama cetnickog pokreta u Dalmaciji,dok je njegov sin,a Pusickin stric Vuk Andjelinovic bio pripadnik jedinice,11.dalmatinske brigade,koja je pocinila pokolj nad hrvatskim vojnicima i civilima na Kocevskom rogu.Ona me smatrala odgovornim i sto je u javnost izasla informacija da je Grga Andjelinovic,brat njezina djeda,naredio pokolj hrvatskih demonstranata 5.prosinca 1918.na Trgu bana Jelacica u Zagrebu.Na kraju,njezin otac Eugen Pusic bio je visoki duznosnik u vlasti grada Zagreba i Hrvatske nakon Drugog svjetskog rata,dakle u vrijeme najgorih progona komunistickih vlasti...
("Vecernji list")

- 15:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi