drago boric

ponedjeljak, 17.12.2007.

Viktor Ivancic-EVANDJELJE PO MELITI

4.IV 1994.
Masu rulje su skupili se na misi u Gospe od Cukra.Fra Ive je setuckao po propovjedacnici i mrmorio je.Kane Steta je u bjeloj cipkici mavao sa kamdilom.Remeta Litre je naginjao malo ozujsko ispod krstijone.Onda je fra Ive zapjevusio:"Pomolimoseeeeeee..."Rulja su molili se i piljili su u klupice.Onda je fra Ive rekao:"A sacemo malo iz knjige Evandjelja procitat poslanicu Pavla apostola Korincanima!Jel se vazi?"Rulja su odmolili:"Vaziseeeeeee..."
Onda je Kane Steta dodao fra Ivi evandjelje.Fra Ive je pitao:"Jel mi sinjano?"Kane je rekao:"Sinjano je!"Onda je fra Ive otvorijo knjigu da ce procitat poslanicu.Onda je on citao:"I rekne apostol Pavle Korincanima-Brigita ima sesnaest
godina i hobi joj je manekenstvo.Ima idealne mjere 90-60-90.Kaze da ne stidi se obnazit svoje ljepe dojke pred fotografskim objektivom...ujme,ujmeisusovo sveto...ujmeisusovo sta je sad ovo...Litre,pa sta je ovo,srceliti irudovo?!?"Tu su uletili tajac i neugoda.Rulji u Gospi od Cukra je bila tupaja od zbunjoze.Onda je fra Ive arlauknijo:"Di si Litre jebemliti necu Boga?!Javi se kurbin sine!"Remeta Litre je u roku munja sakrijo malo ozujsko pod jaketu.Onda je on zaglumijo naivu:"Sta je sad,sta je bilo?"Fra Ive je dreknijo:"Sta sta je bilo,jebemliti sveca?!Ko mi je tutnijo golu picniju u evandjelje?!?"Onda je on izvadijo iz knjige sliju iz Erotike.Rulja u crkvi su zamrmorili i krstili su se.Fra Ive je vikao:"Ko vam je reka da se zlamenujete?!Na sta mi se zlamenujete,bludnici,sve cu vas izbacit vanka...A ti Litre,
zucni nesto!Otkud gola zenska u evandjelju?!"Remeta Litre je rasirijo ruke:"Otkud bi ja zna,jebate...Bice se apostol Pavle isa stekat Korincanima..."Fra Ive je arlauknijo:"Umukni,antikristu,umukni!Pitam te za ovu sliju iz Erotike sta mi se podvalila u Sveto pismo!"Litre je zacendrao:"Ama nisam ja,divice mi marije,neam ja pojma ko je...Ja sam ovdi vidijo samo Melitu da cita Erotiku!"Tu su se svi rulja okrenuli prema sestri Meliti kod ispovjedacnice.Sestra Melita se zaskarpunila po obrazima i mucala je ujmeisusovo i ujmeisusovo sveto.Fra Ive je njoj viknijo:"Nemoj mi tu mucat,
jebemliti sveca,nego se nabrzihen ispovidi!Ajmo tico,odakle ti Erotika?!"Sestra Melita se samo zlamenovala i zakenjkala je:"Ujmeisusovo,fra Ive...pa nasla sam je pod vasom kusinom...kada sam vam namistala postelju...Nisam ja nista citala,divice mi marije,samo sam je pripomistila u kantunal..."Tu se svi rulja okrenili prema fra Ivi na propovjedacnici.Samo on je u roku keks zafrljacnijo evandjelje i zdimijo je sestru Melitu u civericu.Ona je strovalila se ligenzi na ispovjedacnicu.Onda je onaj barba Lujo Ventilator viknijo:"Sta je ovo,u pene?!Jesmo li mi ovo na misi ili na prvoj liniji?"Onaj barba Mario je rekao:"To ti je,moj Lujo,propovjed u novom djiru!Evandjelje po Meliti,he-he..."Ona Bezmalinovicka je rekla:"Ovo je za ispalit,u pene,ajmo mi svitu ca iz ovog kazina..."Onda je ona Plazibatka doviknila:"Ne mozemo tek tako odgibat!A ko ce nam blagoslovit sirnice i jaja?"Barba Mario je pokazao na sliju iz Erotike i rekao je:"Koliko ja vidim ovdi su jaja vec blagoslovili,he-he-he...Ostaje jos da se dogovorimo oko sirnica..."Samo onda se fra Ive tuta forca fljasnijo po celu.Kad se fljasnijo onda se okrenijo prema Kani Steti.Kane je ufino guzvao cipkicu i mahao je sa kamdilom.Fra Ive je naperio na njega prst i zarezao je:"Priznaj da si ti,bezboznice!Priznaj da si mi podvalijo golu zensku u evandjelje!"Kane Steta je samo piljio u luster i zvizdukao je.Fra Ive je rezao:"Prvo nego sta te usmrtim,aj molim te reci mi otkud tebi pravo da mi od crkve napravis kazin?A?Koji si ti ovdi faktor?"Kane je rekao:"Kane Steta.Ministrant obrane."
Robi K.(IIIa)
(Viktor Ivancic-"BILJEZNICA ROBIJA K.")

- 11:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi