drago boric

subota, 17.11.2007.

Damir Avdic-Graha-NA KRVI CUPRIJA

-Znao je Hitler sta radi.
Sjecao sam ga se.On mene nije.Bio sam mali tada.
-Jevreje,Srbe i Cigane.
Bio je iz mog mjesta.
-Jevreji,jarane,oni ti svijet drze.
Otac mu je drzao piljaru.Tada.
-Preko Amerike.
A on je bio fajtercic.Tada.Nosio je siskice na osisanoj glavi.
-Parama.Sve parama,jarane.Kupili su sve
Bilo ih je grupa.Tukli su kosijanere.Pravili im ceke.Pet na jednoga.
-Americki predsjednik radi sta Jevreji kazu.
Jedne su noci istukli Ahmeta metalca.On ga je najvise tukao.Drugi su mu ga drzali.
-Oni ti odredjuju gdje ce rat pocet`.
Sutradan je Ahmetov brat Sejo dosao u piljaru i slomio mu oca.I kupio paklo kurtona.Guzio mu tetku.
-Sva ova sirotinja u svijetu,to ti je sve zbog Jevreja jarane.Sve to oni namjestaju.Sto je vise sirotinje,Jevreji bolje zive.
Kad je Ahmet metalac izasao iz bolnice skupio je svoje i u skolskom dvoristu poudarali su se jedan na jedan sa fajtercicima.Poslije toga u gradu vise nije bilo siskica.Zalizivali su ih.
-Ima knjiga,jarane,u kojoj sve lijepo pise.Ja sam je cit`o.Sve zemlje svijeta su je zabranile.Jevreji im platili.Ne mozes je nigdje kupit.Al`jarane,prava raja stampa knjigu da se istina sazna.
Bilo je to pred rat.Piljar je bio privatnik.Angaziran.I angazirao se da murija uhapsi Seju.Al`murija nije bila toliko angazirana.Sejo jeste.Opet je otisao u piljaru i slomio ga.I uzeo paklo kurtona.Ove nije platio.
-Hitler ih je jedini skont`o.I jedino njega nisu mogli kupit.Hitler je bio Bog,jarane.On ti je kren`o da ocisti svijet od Jevreja i sve druge gamadi.Da je uspio,jarane,mi bi sad zivili k`o hadzije.
Tada su arkanovci usli u Bijeljinu.Gledali smo na televiziji.Bilo me je strah.Sutradan je njegov otac od uha do uha porucio Muslimanima u nasem mjestu da se moramo spremati na odbranu.Poceo je skupljati pare za oruzje.Ljudi su davali.Bilo ih je strah.Sejo nije.Rekao je.M`rs.
-Hitler je gotivio Muslimane,jarane.Znas li da se s njegovim najelitnijim SS-trupama na ruskom frontu borila i nasa handzar divizija?Jarane,da je Hitler prvi dos`o do atomske bombe mi bi danas zivili k`o hadzije.
Oruzje nije doslo.Dosli su arkanovci.I seseljevci.I sva stoka.Dan prije njih piljar je otisao po oruzje.Poveo je i familiju sa sobom.
-Kad je Hitler dos`o ovamo,jarane,znao je odmah ko je ko.To je bio mozak,jarane.Odmah je udario na Srbe.
Prvo su zaklali Seju i Ahmeta metalca.Na sred carsije.Seju je zaklao Srbin iz carsije.Prije nego ga je zarezao po vratu Sejo je progovorio.Svi su culi.Guzio sam ti zenu.Reci joj da pazi djecu.Cetnici su u carsiji.
-Da je nas svijet bio pametan pa sav stao uz Hitlera mi bi danas ovdje bili hadzije.K`o Hrvati.Oni su jos tad imali drzavu.A mi ti i ovu danas dijelimo sa Srbima.I to samo pola drzave.Drugo pola je samo njima.To su ti sve Jevreji sredili,jarane.Sve.
S ocem je po Njemackoj skupljao pare za oruzje.
-Sjecas se `92.,jarane?Kad se svijet digao da zaustavi rat u Bosni?I to su Jevreji sjebali.Ni oruzje nam nisu dali.
Nista.Oni su ti uvijek gotivili Srbe.Srbi su ti Jevreji Balkana.A mi smo Palestina..
I taman kad skupise pare,rat stade.Tja.Nedade im se.
-Mi smo se goloruki odbranili.Jarane,moj ti je otac organizovao odbranu u nasem mjestu.Ti si cuo sta se tamo desilo.Krv je tekla,jarane.Branili smo se pistoljima.Tukli su nas sa svih strana.Artiljerija.Bilo ih je k`o mrava.Branili smo se k`o lavovi,jarane.K`o lavovi.
Nismo se branili.Nismo imali od koga.Zivjeli smo s komsijama.Nismo znali da su im cetnici drazi od nas.I nije bilo artiljerije.Samo su klali.
-Moj ti je otac bio tesko ranjen.Jedva se izvukao.Da ga nismo izveli u Njemacku bio bi mu kraj.I poslije se nismo mogli vratiti.Cetiri smo godine kopali i rukama i nogama da se vratimo ali nam nedadose.Kazu,ratna zona.A mi im kazemo,hocemo da branimo Bosnu.Al`dzaba,jarane.
Al`dzaba.
-Onda smo konvoje slali ovamo.Hranu.Odjecu.Placali smo svercerima da ponesu i oruzje.Jarane,moj ti je otac naoruz`o pola nase armije.
Al`dzaba.
-Radio sam deset sati dnevno i sve davao za Bosnu.
Al`dzaba.
-A Njemci,jarane,da vidis koji su to fasisti.Gledaju te k`o kera.Mrze nas Muslimane.Turke najvise.Da vidis neonaciste,
jarane,samo gledaju da istuku stranca.A najdraze im istuc` Muslimana.
Al`dzaba.
-A Njemice,jarane.Da vidis koje su to kuje.Guze se samo s crncugama.Svaku drugu crnac guzi.
Al`dzaba.
-Da vidis kol`ko Njemica crncice voda,ne bi vjerov`o.
Al`dzaba.
-Gadilo mi se da ih guzim.Samo sam s nasim pickama bio.Nema nase picetine nigdje,jarane.I nase raje.
Al`dzaba.
-Kad mi u Minhenu u kafanu udjemo,nasa je,jarane.
Al`dzaba.
-Mi smo ti najjaci.
Al`dzaba.
-Najbolje picke guzimo.
Al`dzaba.
-Najbolju sanu imamo.
Al`dzaba.
-Sve sam im`o u Njemackoj,jarane,i sve sam ostavio.Vratio sam se da dignem Bosnu na noge.
Al`dzaba.
-Moj ti je otac ovdje firmu kupio.
Al`dzaba.
-Njemac mu je partner.
Al`dzaba
-Sredicu ti pos`o kakav hoces,jarane.
Al`dzaba.
-Samo reci,jarane.
-Jel`ti se i sestra vratila?
Ukopa se,jarane.
-Jel`ti se i sestra vratila?
-Nije
-Onda cu morat tebe zguzit.
I bi tako.Al`nisam ja.Ima gariba koji to vole.Tarantino je postavio nove standarde.Ako si In moras ih slijediti.Ja nisam In.Prevrnuo sam grad da nadjem kasetu Motörhead-a.Ahmet metalac je na sebi imao majicu s tim
imenom kad su ga zaklali.Ispod imena Motörhead bila je lokomotiva s kljovama.Odjurila je krvava.Odjurio sam u firmu koju je kupio piljar i slomio ga u kancelariji.Ostavio sam mu paklo kurtona.Da mu se ne omakne jos jedan onakav kreten.Ali piljar vise nije bio piljar.Poslao je specijalce.Odmah su me pokupili.Sredio je da me slome.I dodjose da me lome.Cetiri stijene.Cetiri planine.Cetiri Bosne.Najveca stijena zvala se Idriz.Adnan ga je tri kilometra na rukama nosio.Tri sam mu kilometra crijeva u utrobi cuvao.I sjedosmo.Cetiri planine i ja.I ispismo kafe.I ispitasmo se k`o ljudi.Obecao sam mu doci s Adnanom na babine.I dosli smo na babine.Dan posto sam otisao u firmu koju je kupio piljar i slomio ga opet.I opet sam mu ostavio paklo kurtona.Zlo je to sjeme.

- 12:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi