drago boric

subota, 10.11.2007.

EBBA GRÖN

Köpa droger för pengarna
är en bra investering
för i droger behöver man ej
betala nån skatt
det är bra för mej

Jag är ung o sänkt
("Ung&sänkt")


Ja vill att dom ska skita
piska å slå
då känner jag kuken
ja då vill den stå
För ja e en pervers politiker
("Pervers politiker")


Jag hatar snutar precis som jag hatar
dom övergöddas lagar
Dom är inte människor
dom är vapen mot oss
Skjut en snut!
("Skjut en snut")


Gåupptiljobbetjobbajobba ätalunch
samma sak händer imorgon
jobbaåkatrickhemosättasigoglo
de e inget liv det är slaveri
("Vad skall du bli?")


Vi tröttna på tunnelbanan
fick spel på monotonin
dom här döda sovstäderna
där folk inte rör en min
vi ville bara ha ett plejs för såna som oss
vi ville bara ha nånting för såna som oss
("We`re only in it for the drugs")


I mitt hus där jag bor är alla dörrar låsta
I mitt hus där jag bor hinner liken ruttna
I mitt hus där jag bor är döden kontor
I mitt mitt mitt mitt hus där jag har fått nog
("Mamma pappa barn")

- 13:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S È P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi