drago boric

srijeda, 20.06.2007.

Nura Bazdulj-Hubijar-SUZA

...Bijo sam malo prekino pisat,sve mislijo bil ti otkrijo zbog ceg mi se ono stislo kad sam reko strini da je nikad necu moc do kraja razumit kad nikad necu bit mater.Reko sam ti da je onda kad je bijo juli devedeset i pete oceralo strininog coeka to jest tvoga brata Hasana i sina joj kemala.Prije nedje tri godine,to ti nijesam reko,coeka joj naslo u nekakoj masovnoj grobnici kod Srebrenice.imo uza se licnu kartu al su ga jopet morali identificirat.Kako joj je bilo ne trebam ti govorit.Ona je i dotad vazda govorila da je izgubila svaku nadu da ce ih vis ikad vidjat al potlje kad su joj nasli coeka ona se svezala u nadi da joj je sin preteko jer da nije bijo bi dje i babo mu.
Ja jednu vece,ima oko pola godine od tad,lego,glava me boljela ono pasce leglo uza me kad nedje iza devet neko zalupa na vrata.Reko Boze dragi ko li je u ovo doba meni niko nikad ne dolazi a kamoli iza devet uvece.Pa skocih a kad otvorih vrata tamo mala Azra sva bijela i sva drsce sta ti je ja pitam,bas se prepo kaze puscaj me da unidjem zlo mi je,bas ko da cu se izgubit.Udje ona ja joj dodo secera i vode i nista ne pitam a noge mi se uzele.Jesil gledo dnevnik ona ce reko vala nijesam ni palijo televiziju nesto me zaboljela glava,kaze i bolje ti je.Mirza pomagaj,to je prvi put da me je nazvala po imenu a ne zucko,mamu mi hitna odvukla u bolnicu u Tuzlu.Reko sto bona Azra,sta joj je.kaze vidla mog brata Kemala u dnevniku.Ja skocijo reko jel bijo ziv kaze prvo da je bijo,pa onda nije.Reko kako to more bit,kaze nista me ne pitaj ja sam bila u skoli i nista nisam vidla fala Bogu,da jesam poludjela bi.Pa kako onda znas ja cu njoj,kaze rekla mi Habiba,ona bila s mamom.Pa pricaj reko ja njoj da znadem i ja sta je bilo.Kaze sjedile one i kahvenisale i po starim ranama kopale kad najednoc reko spiker da su nasli neku video kasetu o pogubljenjima srebrenicana.Obje se haman izgubile al jopet gledale i onda je mama svojijem ocima vidla kako ceraju mog brata to jest njezinog sina a onda ga ubijaju.Jasno se vidlo kako mu u ledja pucaju i kako pada u nekaku visoku travu.Tad se obalijestila,Habiba digla komsiluk al je dozvat nijesu mogli pa pozvali hitnu,a hitna je odvukla u bolnicu,tolko znam.
Sve mi je to ona ispricala nekako isprekidano jedva sam sve pofato i ja se gotov izgubijo.reko bona Azra sjedi da nam ispecem kahvu kaze dobro haj ispeci pa da idemo u Tuzlu da vidjam sta mi je s materom.Popili mi nako sutke po findjan kahve ni jedno nemere progovorit ja bi je tjesio al dje se tu more tjesit,pa reko hajmo Azra da vidimo kako je strini.
Mi na stanicu kad nam kaze onaj coek u ova doba nejma ni autobusa ni kombija a ona se ufatila rukama za glavu kaze sta cemo sad,ja moram znat sta mi je s mamom vise nikog nejmam pa makar pjeske do tamo isla.Te ti ja podigni prst da nam ko stane a auti prolaze li prolaze,niko ni mukaet.Tek morebit za jedan sahat stade nekakav kamijon pa nas onaj sofer pita kud cete reko u tuzlu u bolnicu kaze haj upadajte pa se mi ugurasmo do njeg u kabinu.Jedva smo nasli bolnicu a kad smo je nasli jedva smo u njojzi nasli strinu.Nazor nas puscali do nje.Onaj doktor kaze samo ste dzabe dosli al morete je vidjet pa mi za njim a strina lezi bas ko mejt a spava,sve hrce naglas.Kako je mogla zaspat viknu azra a doktor ce njoj uspavali je tabletama jer ne bi pretekla,dobila je srcanu kap.A ona sva svezana nekakim zicama za neke ekrane a na njima sve neka crta skace gore dole.Kaze doktor to pokazuje kako joj srce radi i sad zasad nije u opasnosti.Jos ima visok pritisak a nasli smo joj i secer.vi sad morete ic i spavat ja mislim da ce se ovo dobro zavrsit.
Mi onda otisli na stanicu i na klupi sjedili do ujutru pa u nekakav kafic kahvu popili pa jopet u bolnicu.
Strina je tad bila budna al svo vrijeme dok smo kraj nje bili ona gotov presucela.Najstrag joj Azra kaze bona mama isplaci se bice ti bar bogdu lakse a ona ce njoj,e moj sinko ovdi lijeka nejma.Suza cijene nejma da je sve zlatom i dragijem kamenjem placas.Djeco moja,kad vako boli srce se skameni a iz kamena suze ne potece.
(Nura Bazdulj-Hubijar-"KAD JE BIO JULI")

- 09:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi