drago boric

utorak, 19.06.2007.

Nura Bazdulj-Hubijar-KOKOS

...Piso sam ti babo kako su nas najvise obilazili pred nekakve izbore i naj nam vise svasta dovlacili i kako mi je dzemo iz civilne zastite reko da samo pricaju prazne price i da bi se kladijo da ce i alija licno doc.
I procu se doce tad i tad u tolko i tolko sahata i kako se svi moramo sabrat jer ce jopet doc televizija i novine i bogme i paketi.Mene zaduzilo da mu naku pjesmicu izrecitujem.Ja se onda tebe jopet sjetijo.s prva rata vazda kad bi doso kuci u Aliju si se kleo i vazda molijo za njegovo zdravlje i prico kako je on reko da je nasa armija bas ko partizani samo sto se tako ne zovu,pa se ti dicijo i s alijom i s armijom.
Kad jednom ti doso vidim ja ti nesto ni nalik na se,vas se nekako skaharijo pa pitam sta je jesul teske borbe a ti velis-nako.Uvece kad si mislijo da sam zaspo prico si materi da si se razocaro kazo obatalice nam vojsku.ja mnim jos si reko da to nije do alije neg ga drugi svjetuju da u nasoj vojski ne trebaju bit srbi ni hrvati.Pa si joj prico da je u Srebrenicu doso neki doktor nedje iz travnika pa ti kazivo da je bijo na nakoj smotri jedinica i brigada a dosli glavni iz vojske i najglavniji to jest alija.Pa onda pito onaj komadant jedinice i brigade sto su se postrojili pred Alijom-Za koga a oni svi uglas odgovarali,do
neba se orilo-za Allaha.Jopet se prodero komadant-Protiv koga a oni vojnici svi u glas-protiv vlaha.I onda
si materi reko kako je onaj doktor sto je i on bijo u brigadi jer je bio u vojski reko-doslo mi da viknem pukni zemljo da od sramote propanem jer je namah do alije stajo nakav general divjak njegov zamjenik a on je bijo vlah a dobar coek i dobar general.Ja se tog sjetijo pa kad sam predanj stao i poceo govorit onu pjesmicu od nakog nedzada kako treba izut cipele kad prelazis preko rijeka jer je bosna zastrta cilimom vas se zapetljo pa reko treba prat rijeke u nogama i tako nekako pa porumenijo i vas se preznojio zamal se nijesam upiso od stida a on me pomilovo i iz svog mi dzepa dao deset marki.To su bile prve pare koje sam ja zaradijo neko bi reko na lahak nacin a nije,lakse mi je sad istovarat kamijon.
Onda sam sebe gledo na televizoru al samo malo pa pobjego iz sobe bilo me stid.Izaso sam i u novinama pa dobro cuvam ono sto sam izrezo i metno u teku pa u tvoj ruksak.
Kad su narod pozvali na izbore svi djuture glasali za aliju a kad projdose izbori nidje niko da nam dojde.Smanjilo se i ono brasno i zejtin u merhametu a niko nejma para...
(Nura Bazdulj-Hubijar-"KAD JE BIO JULI")

- 09:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi