drago boric

subota, 16.06.2007.

BOG,MARKO PERKOVIC("GENI KAMENI")-THOMPSON&HRVATI-SRETNA NOVA 1941.!

DUH RATNIKA

Odakle si i s koje fronte stizes,
ej,ratnice,umornog koraka,
odavno se ovdje boj ne bije,
zasto kao duh ovuda lutas?

"Ja sam dusa hrvatskih ratnika,
Domovinu trazim i stijeg sto se vije,
i mojom je krvlju ona natopljena,
a dusa nema mira-trazi je"

Pa ovo je zemlja tvoja,zar ne vidis ti,
Domovina koju smo svi snili,
za njenu slobodu krv si svoju dao,
i tisucljetni san je stvarnost postao!

"Ne poznam je takvu i tuzna mi se cini,
u snovima je mojim ponosna i lijepa,
a gdje su joj junaci i sinovi vrli
a gdje vrednote za koje smo mrili!?"

Ej,ratnice,te Hrvatske nema,
cim propupa snasle je nevolje,
podigle se na nju sile tame,
udarile na krunu i prijestolje!

"Uvijek je bilo i uvijek ce biti,
onih sto ce dusu vragu prodati,
a vi zato bdijte jer morate bditi,
Domovini ponos vratiti!"

Sve bi`dao da je vidim,
ponosnu i lijepu k`o u snovima,
i opet bi`spreman stao,
svoj bi`zivot dao!

"Ja sam dusa hrvatskih ratnika,
Domovinu trazim i stijeg sto se vije,
i mojom je krvlju ona natopljena,
a dusa nema mira-trazi je!"
(Marko Perkovic-Thompson)

- 13:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi