drago boric

petak, 15.06.2007.

Nura Bazdulj-Hubijar-SUPLJA PRICA

...Al nijesam volio ici u merhamet hem sam moro vazda cekat u redu a red se otegne pregledat ga ne meres jer nijesu dijelili samo nama izbjeglicama neg i onijem domacim.a vidijo sam ja medju njima i zena u koznijem jaknama i nakicenih zlatom.Jednom sam cuo kako jedna drugoj kaziva imam kaze gotov tonu brasna da mi ga je kako prodat,sad mu je dobra cijena.Odaklen ti,pita ona druga bezbeli si svercovala s cetnicima a ona se nasmije kaze jasta a sto ne bi,ja njima soli oni meni brasna.A cekala taj vakat u redu da uzme tri kile brasna.
Onaj coek u merhametu bijo nekako ohol samo vice brze to jami pa idi kuci sta se skanjevas ima i drugije koji jedva cekaju a sve nekako s visoka bas ko da mi sve iz svog dzepa daje.Vazda sam ja moro ic i onu pomoc teglit sta cu kad me strina cerala.
Podjahkad sam hodo po naselju pa zagledo one prodavnice i izloge.Nejma sta nije bilo a meni se oci zacaklile kad sam opazijo onaj grozd banana pa reko da mi je jednu zlatom bi je platijo samo kad bi ga imo al prazan dzep,a sve iz onije radnji izlazi narod i svi tegle pune kese svaceg reko mili Allahu odaklen ovome narodu pare.Kad ce ti jedna zena drugoj,gledaj onog malog,mora da je izbjeglica iz Srebrenice da ih bogdo hoce vise djavo odnijet,dje se vamo dovukose kod tolkog svijeta,hoce oni i ukrast.A meni se babo nesto savilo na srce reko ma ne bi ja ukro ni kad koru hljeba nebi imo vazda si me savjetovo da ima sveg skupog al da je postenje najskuplje.Pa pogni glavu pa haj kuci.Ja dje cu drugo.
Vazda na radiju i Televizoru pricalo da za srebrenicane dolazi silna pomoc iz butum svijeta a mi od tog nista nijesmo vidjeli.Kad jedan dan eto ti bukadar kamijona ne znam ni kolko ih je bilo i svi puni paketa ma u svakom je bilo bilesi i jedna mala cokolada i nekolko naranci.
onu cokoladicu strina prepolovila meni i Maloj azri.Posteno da ti reknem nije prepolovila na pola jer je Mala azra dobila sest redi a ja dva.
A osim kamijona s paketima doslo i nakije politicara pa se sve poredalo jedan do drugog pa prica po prica,kazu glavna zadaca ove nase zemlje mora bit briga za nase pobijene da im se famelijama rijesi stanbeno pitanje i poso i penzije i skolanje djece jer su oni svoje glave uzidali u temelje ove nase bosne i hercegovine.
Pa su jos pricali da ce ovo bit ko nekakva svicarska to jest bogata zemlja i da ce u njojzi bit svaki selamet i da ce svak lijepo zivit.Haman ce sve bit ko med i mlijeko.Televizija i radijo i novine sve slikaju a narod pljeska rukama.samo one zene majke srebrenice nista,samo gledaju nekako prazno bas ko da su davno pomrle.
Kad oni politicari svoje izgovorise do njiha se popese hodze s ahmedijama pa kazu sad cemo dovu za one sto ih je pobilo proucit,pa su proucili,pa onda vele hajmo sad svi skupa za njiha fatihu proucit te se sve ruke podigose.Podigo i ja ruke i proucijo halal bilo a sve u me ulazi nekakva radost reko fala Bogu da se moj babo povuko s vojskom iz srebrenice prija neg su dosli oni cetnici pa se ova fatiha ne uci za njega.
Onda su djelili pakete i to sve slikalo i za radijo i za novine i za Televiziju.ja brate veseo reko nek narod dusom dahne nek se hud ne pati sad ce se u svom dobru umetat.
Potlje otiso kod dzeme reko bolan dzemo culi ti kaka ce nam lijepa bit drzava bas ko nekakva svicarska a on se skaharijo ni rijec ne progovara.reko bolan dzemo sto sutis zar se nijesi obveselijo kad si svojim usima cuo sta su nam sve obecali a onda ce on meni e moj svrco jos si ti mlad i zelen sve ti je ono samo suplja prica.Ne znam jesam li ti kazo da je mene dzemo volijo jos iz baraka i sve me zvao svrco.Ma sta reko jadan ne bijo na to cu ja njemu a on ce fino ti kazivam,tako ti je kako ti kazem.Pa reko nemere bit tako.
Ljudi se zaputili i maksuz dosli i sve to javno rekli i uslikalo ih kad su obecali pa dje bi im bijo obraz kad bi nam slagali a meni ce dzemo ti moj svrco pojma nejmas.Oni ti za obraz i ne znaju znaju samo za svoju guzicu.A sta ja to reko nejmam pojma,pa sta su onda dolazili a on kaze-da narodu oci zamazu.Bezbeli ce nekaki izbori pa da narod za njih glasa.Reko gluho bilo zar i to more bit a on ce meni nije da more neg ti je tako i jopet ce dolazit sve do izbora a valahi se ne bi zacudijo da i alija jednom Licno dojde.Reko pa fino i od onije s ahmedijama sto dove proucise i fatihu a on ce meni,ne znam vala ni sto bi reko,svak ce svom najmilijem srcanije proucit samo nek nas ne prave budalama.
Kad ja kreno kuci a oni politicari i oni s ahmedijama istom ulaze u nekakve goleme sjajne limuzine,sve nesto izmedju se pricaju i smiju se od uha do uha a one zene majke srebrenice samo nako stoje ukocite bas ko da su davno pomrle.Gledaju u njiha i ko da im nije jasno cem se tako slatko smiju a one pakete sto im je dalo pa im stoje kraj nogu ni ne gledaju ko da ih ni Bog dao nije.
(Nura Bazdulj-Hubijar-"KAD JE BIO JULI")

- 13:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi