drago boric

subota, 28.04.2007.

...General UNPROFOR-a Luis Mekenzi:"OVDJE SAM DA VAM POMOGNEM.TO JE VAS INTERES,A VI STE SAMNOM DA MENI POMOGNETE.TO JE MOJ INTERES.LJUBAV VODJENA INTERESOM JE NAJJACA LJUBAV"...

"PREPOZNALA SAM KANADSKOG GENERALA,LUISA MEKENZIJA..."
Ujutro sam se probudila oko 6 sati,zbunjena,ne znajuci sta se to dogadja,sta mi je sa bebom,gdje se nalazi,da li ima potrebnu njegu,da li cu je ikada vidjeti.Oko 13 sati jedan vojni policajac unio mi je jelo.
Cijeli taj dan sam u sobi bila sama.Navecer,oko 20-21 sat u sobu je dosao MAJOR VLADO iz Vogosce i naredio mi da se spremim i podjem sa njim.Donio mi je jednu kesu u kojoj se nalazilo cisto,ali vec noseno zensko donje rublje.Kad sam se spremila,poveo me je do svoga dzipa kojim me je,zajedno sa jos dvojicom vojnika,odvezao u jednu vecu vikendicu.Rekao mi je da,ukoliko zelim da se sretnem sa svojom bebom,moram biti veoma pametna,jer ce me u vikendici posjetiti jedan gospodin stranac,koji mi moze puno pomoci ako budem dobra prema njemu.Zakljucao me je u vikendicu koja se sastojala od veoma prostrane prostorije i sanitarnih prostorija u prizemlju i tri manje spavace sobe u potkrovlju.U vikendici je bio televizor i radioaparat.Bojala sam se svoga polozaja,a puno vise sam strepila sta mi je sa bebom.Oko 22.30 sati pred vikendicom se cula buka terenskog vozila.Ubrzo poslije toga,u prostoriju je usao strani oficir sa dva pratioca.PREPOZNALA SAM KANADSKOG GENERALA,LUISA MEKENZIJA,koji mi je prisao sa ispruzenom rukom,oslovivsi me sa"gospodjice"(na engleskom jeziku).U drugoj ruci je drzao pupoljak crvene ruze,koga mi je prestrasenoj i nespremnoj"utrpao"u ruke.Dok je to cinio,iz sobe su izasli njegovi pratioci i zakljucali vrata.
"IMAO ME JE KAO BESPOMOCNU ZATOCENICU"
General Mekenzi me je pitao kako se zovem,odakle sam...Sutjela sam i pravila se da nista ne razumijem.Slijegala sam ramenima i polahko uzmicala,dok mi general Mekenzi nije rekao:"Gospodjice,vi veoma dobro govorite engleski i vi sve razumijete.OVDJE SAM DA VAM POMOGNEM.TO JE VAS INTERES,A VI STE SAMNOM DA MENI POMOGNETE.TO JE MOJ INTERES.LJUBAV VODJENA INTERESOM JE NAJJACA LJUBAV."Shvatila sam u kakvom sam se polozaju nalazila.Zatocena,odvojena od svoje devetomjesecne
i bespomocne bebe.Oboje smo bili bespomocni i zatoceni.Svako opiranje bilo je suludo.Opirala bih se,borila da sam bila sama,da od mene niko nije zavisio.Ovako,MISLILA SAM NA SVOG SINA i bila sam spremna podnijeti i patnju i ponizenje i fizicku i dusevnu bol samo da bih se sastala sa njim,makar i u uvjetima zatocenja i neizvjesnosti koje zatocenje sobom nosi.Uz sund muziku iz Srbije,sa radija,general je praznio svoju strast,a ja branila moju zatocenu bebu.Stisnutih zuba,stisnuta srca...To je trajalo,sa manjim prekidima,vise od dvadeset dana.General me je posjetio 7-8 puta.Molila sam ga da utice na cetnike da mi vrate bebu i da nas oslobode.Uvijek je govorio:"SUTRA,SUTRA,STRPI SE..."Nakon dvadesetak dana iz vikendice su me u Vogoscu odvezla dvojica vojnika i predala majoru Vladi.
U"Sonji"sam bila jos oko deset dana,a za to vrijeme su me vise puta silovali i major Vlado i dva cetnicka vojnika.Mislim da je bio 21.juli 1992.godine,kada su mi cetnici u Vogosci predali moga sina.Bio je jako smrsao i oslabio.Sutradan,22.jula 1992.,predali su nas vojnicima UNPROFOR-a,kojima je komandant bio upravo general Luis Mekenzi.
Nije me general Mekenzi na seksualni odnos prisilio sakama.Nije me oborio.Sama sam legla.Nije me tukao,prisiljavao,ALI ME JE IMAO KAO BESPOMOCNU ZATOCENICU.DOK JE IZIGRAVAO OFICIRSKOG DZENTLMENA S RUZOM,SOBA JE BILA ZAKLJUCANA,A OKO KUCE JE BILA CETNICKA,VOJNICKA STRAZA.OVO SVJEDOCENJE CINIM BEZ IKAKVE PRISILE,DA ODAHNEM,DA MI BUDE LAKSE U ZELJI DA SE NEKADA SRETNEM SA GENERALOM,LUISOM MEKENZIJEM,POSEBNO DA MU JAVNO NA TELEVIZIJI POSTAVIM NEKOLIKO PITANJA I DA GA POGLEDAM PRAVO U OCI,U OCI VELIKOG PRIJATELJA CETNICKIH RATNIH ZLOCINACA.
(Sifra:"GENERAL"-"OFICIR S RUZOM"-3)

- 13:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi