drago boric

subota, 28.04.2007.

Sifra:"PACENICI"-"SAMO VI IDITE ODAVDE I NIKADA SE OVAMO NEMOJTE VRATITI!"-2

"OSJECALA SAM SE UPRLJANA I PONIZENA"
Odveli su nas na rad i zadrzali nas na farmi do pred vecer,kada me je jedan mladji cetnik uzeo za ruku i rekao:"OVA JE MOJA".Nisam vidjela gdje su odveli druge zene.Mene je taj cetnik ispitivao da li nas je ranije neko dirao ili pljackao.Rekla sam mu da su nam uzeli sve pare i zlato.Poveo me je za ruku u jednu supu na farmi i zakljucao vrata za nama.Ja sam pocela plakati i moliti ga da me ne dira,govoreci mu da sam nevina,da nemam nikakvo iskustvo sa muskarcem.On je sutio i na neku slamu prostirao satorsko krilo.Kada sam pocela plakati glasnije,povikao je na mene,nazvavsi me balavom balinkurom,
prisao mi je i nekoliko puta osamario tako jako,da sam pala.Onda mi je naredio da se brzo skinem,na sto sam ja skocila i posla prema vratima.On me je stigao i stegao lijevom rukom s ledja,a drugom mi ostricu noza stavio pod grlo,deruci se na mene i govoreci kako me on cuva od starih debelih i bradatih cetnika,koji bi me,da nema njega iskasapili.Bacio me je na satorsko krilo i bespomocnu svukao potpuno do gola.Nisam se smjela opirati i drhtala sam skupljenih nogu dok sam rukama pokrivala gole grudi.
On mi je prisao samo spustenih pantalona do clanaka.Jako me je boljelo i gotovo sam vriskala.Otimala sam se i molila ga da me postedi,ali on mi je udario jos nekoliko samara od kojih mi je lice bilo utrnulo.
Opet je pokusavao,ali nije mogao.Onda je iz bluze izvadio neku kremu i njome namazao prste svoje ruke koje mi je poslije ugurao u vaginu.Vrisnula sam od jakog bola i prokrvarila,a on mi je na silu rasirio noge i obescastio me.To mi je sve cinio skoro pola sata...
Kada se zadovoljio,digao se sa mene i donio mi manji kanister vode da se operem,a poslije me je odveo medju ostale zene.Gotovo sve su bile silovane od strane ostalih cetnika,kao sto sam bila i ja.
Osjecala sam se uprljana i ponizena i htjela sam sve sto prije da zaboravim,ili da me nema,da umrem...
Sve ovo izjavljujem,opisujuci detaljno svoje patnje,kako bih svojom izjavom opisala sta su nama Bosnjakinjama cinili cetnici,goneci nas sa nase zemlje,zatiruci sve nase tragove,muceci nas i ponizavajuci.
Kada sam stigla do zgrade u kojoj smo bile zatocene,ispred ulaza sam vidjela jednog covjeka kako lezi polozen na stomak,na zemlju,sa svezanom zicom oko ruku i vrata.Ako bi pomakao ruke,zatezao bi zicu na vratu i tako bi se davio.Malo potom je naisao jedan stariji cetnik i dao je pusku cetniku koji je stajao pored tog svezanog Bosnjaka.Upitao ga je da li je ikad ubio covjeka i naredio mu da ubije tog koji je bio vezan.Ovaj mu je odgovorio da nece to da uradi svezanom covjeku i otisao je.Kada sam usla unutra,cula sam pucanj iza sebe...Kasnije smo saznale da je onaj stari cetnik ubio svezanog i nemocnog Bosnjaka.
Mene su tada uveli u jednu sobu,gdje je bila i jedna zena koju su optuzivali da je pucala u jednog srpskog vojnika.Ona se branila govoreci da to nije uradila i da u to vrijeme nije bila na mjestu gdje se to desilo.Cetnici su je tukli nogama,svukli joj odjecu i istjerali golu napolje,a onda su se culi pucnji.
Tako su ubili tu zenu.
S cetnicima je bio i sin jednog cetnickog oficira koji je imao oko 13 godina.Tog oficira sam vidjela kada smo kasnije otisli da veceramo.Govorio mi je da slobodno jedem i da se ne plasim.Nosio je na glavi subaru sa cetnickom kokardom i imao je veliku bradu.Pokazao mi je svog sina i zakleo se njime da me vise niko nece smjeti dirati.Rekao je jos da cu od tada spavati u njegovoj sobi,gdje spava njegov sin i jos jedan srpski vojnik.
Kasnije me je odveo u sobu gdje sam trebala spavati.Desetak minuta poslije,u tu sobu je usao jedan cetnik,star oko 45 godina i pitao me,smjeskajuci se pijano,da li sam ikada spavala sa muskarcem.
Odgovorila sam da nisam,a on mi je odgovorio:"JA CU TEBE TOME NAUCITI,AKO TE DANAS NIJE NAUCIO DRAGAN!"Bio je debeo i visok...Sledila sam se od straha gledajuci i slusajuci ga.Bila sam sva izgubljena i smusena i okrenula se od njega prema uglu sobe.
Onda je on izasao iz sobe,a u sobu je potom dosao neki mladic koji mi je rekao da me niko nece dirati zato sto sam u VOJVODINOJ SOBI.Poslije njega je dosao drugi mladic i rekao mi da se spremim jer treba odmah da se vratim u Kalinovnik,jer su druge zene vec krenule prema kamionu.Nisam mogla da povjerujem da nas vracaju sa farme.Drhtala sam.
Vratili su nas u Kalinovnik u skolu,koja je bila pretvorena u logor.Sutradan sam vidjela onog mladica koji je bio na farmi,kao i jos nekoliko cetnika.
"ONI SU VECI PACENICI OD NAS KOJE SU PATILI..."
U zarobljenistvu mi je kao djevojcici bilo veoma tesko.Tesko je bilo i mome bratu i sestri.Ipak,najteze mi je bilo kada me je grubo silovao cetnik na farmi.Kada su mene izabrali da podjem na farmu,ja sam dosla do polovine sale,onda sam se okrenula i vratila se do brata i sestre...Poljubila sam ih,misleci
da ih vise nikada necu vidjeti...Mislila sam da nas vode na strijeljanje.Da su to ucinili,prekratili bi moju patnju i ponizenje koje i danas duboko osjecam u sebi.
Srbocetnici koji su nas zlostavljali ponasali su se kao divljaci.U njima je bio zivotinjski nagon...,da nas Bosnjake muce,da nam cine svoje zlo...Takve ljude,koji drugima mogu nanijeti zlo,ne smatram ljudima.Oni su veci pacenici od nas koje su patili.To im je sigurno Bozija kazna koja me tjesi i cini najbogatije ljudsko zadovoljenje.

- 12:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi