drago boric

srijeda, 25.04.2007.

"CUVAJ STRAZU DOK ME BULA OLIZE SVOGA I DOK ME POPUSI!"

"POCELI SU UBRZO ODVODITI DJEVOJKE..."
U zatocenju u skoli smo proveli 10 dana.Jednog dana je doslo nekoliko cetnika u kamionu pod ceradom i poveli nas cetiri da ocistimo salu SPORTSKOG CENTRA U FOCI.Sve je bilo jako prljavo i izmazano krvlju...Kad smo ocistile salu i okolne prostorije,poredale smo strunjace po podu sale.Kasnije su u Sportsku salu doveli i ostale zene.Bilo nas je ukupno 74.Smjestile smo se na strunjace,ali nismo imale cime da se pokrijemo.
Jedno vrijeme nam niko nije dolazio.Cuvala nas je srpska policija.To,medjutim,nije dugo potrajalo.POCELI
SU UBRZO ODVODITI DJEVOJKE,a kada im je bilo malo djevojaka,odvodili su i nas mladje zene.Neke su se vracale vrlo brzo,a neke nisu.Zene su uglavnom vracali u salu u toku noci ili u rana jutra.
Jednog dana su prozvali nas nekoliko zena i rekli nam da idemo u razmjenu.Uveli su nas u jedan mali kombi-bus i povezli prema teritoriji gdje je trebala biti razmjena.Cekale smo u vozilu nekoliko sati,ali razmjene nije bilo.Rekli su nam da nas nasi nisu htjeli prihvatiti.Jedan Srbin sa cetnickom kokardom na subari rekao nam je doslovno:"NECE VAS VAS ALIJA.VOLIO BI ON DA IMA U KP DOMU FOCA 60 VOLOVA ZA RAZMJENU,NEGO 60 MUSLIMANA."
Poslije su nas odveli i zatvorili u jednu seosku kucu,u kojoj su nas Srbi cijelu noc silovali i seksualno se izivljavali na nama,uz to nas i vrijedjajuci kao Bosnjakinje.U pocetku smo se opirale,ALI SU NAM ZARIJETILI DA CE NAM NOZEVIMA ODREZATI SVIMA DOJKE I DA CE NAS OSTAVITI DA ISKRVARIMO DO SMRTI.Poslije toga su nas cetnici vratili u salu i tamo nas stalno masovno silovali.
Jednog dana je u Sportsku salu u Foci dosao PERO ELEZ IZ MILJEVINE.ODVEO JE NEKE DJEVOJKE I VISE IH NIKADA NISMO VIDJELE...Nocu smo gasili svjetlo u sali gdje smo bile,a oni su onda dolazili,trazili zene i kundacima od pusaka udarali nas po nogama.SVJETLOM OD BATERIJA BIRALI SU ZENE KOJE CE TE NOCI IZVODITI NA SILOVANJE.Neke od zena su koristili za pregovore sa vojnicima Armije BiH.Jednom prilikom su poslali dvije zene da odnesu poruku nasim vojnicima i one su se vratile.Slijedeci dan su poslali Hankiju i Muskiju,ali se one nisu vratile,jer su neozlijedjene uspjele preci na nasu stranu.Treci dan su poslali Almasu i Camilu,ali se ni one nisu vratile.Mi smo mislile da su poginule,ali,Bogu hvala,i one su bile zive.Njihova djeca su bila sa nama.Cetvrti dan ja sam isla sa Almasom,jer su rekli da ona zna put.Mene su vukli,jer nisam htjela da ostavim dijete,te su me silom uveli u njihovo policijsko auto.Dali su nam jednu bijelu kosulju da njome masemo kada tamo stignemo.Oni su sa nama isli do prvog sela,a onda smo mi same produzile prema nasoj teritoriji.
Tako smo isle jedan sat i pored puta smo vidjele mrtvog covjeka u maskirnom odijelu.Uzela sam i procitala poruku koju sam nosila u ruci.Pisalo je da zele svoja dva vojnika,a da oni daju jednog naseg zarobljenika.Onda je Almasa rekla da sjednemo i odmorimo se.Rekla sam joj da nastavimo dalje,a ona je htjela da se vratimo i da radije"GINEMO ZAJEDNO SA DJECOM".Tada su se iznad nas zaculi kursumi.
Srpski vojnici su nas pozivali i trazili da se vratimo nazad.Kada smo se vratile rekle smo da smo srele dva nasa vojnika,te da su im oni porucili da vise ne salju zene vec da cetnici sami,ako smiju,dodju i pregovaraju.
"JOS ME BOLE I MOJA DUSA I SRCE..."
Slijedece noci su dosli po mene i odveli me u jednu bosnjacku kucu u Foci i zakljucali me u jednu sobu u kojoj je bila flasa rakije i meso zamotano u novinski papir.Nakon pola sata doveli su jednog starijeg Srbina-civila.Imao je preko 60 godina.Bio je pijan i vrijedjao je i mene i moju muslimansku vjeru.Ispred sobe je bio mladji cetnik,kome je stari rekao:"CUVAJ STRAZU DOK ME BULA OLIZE SVOGA I DOK ME POPUSI."Prisiljavao me je da pijem rakiju,na sto nisam pristala.Natjerao me je da se skinem i trazio da igram pred njim.Skocila sam na njega i pocela ocajnicki da ga davim,ne misleci na posljedice.Hrvali smo se nekoliko minuta dok on nije klonuo.Kad se oporavio,ustao je i izasao iz sobe.Onom cetniku vani je govorio kako mu je bula sama dala.
Sutradan su me vratili u salu.Oko podne je dosao jedan pijani srpski vojnik.Imao je oko 60 godina.
Nekoliko puta mu je puska ispadala na parket iz ruku.Ja sam sjedila i drzala dijete u krilu.On je prisao i rekao mom trogodisnjem sinu:"Hajde mali sa mnom da ti kupim cokoladu."Dijete je pristalo i diglo se,a ja sam ga zgrabila i rekla cetniku da ono ne voli cokoladu.Tada se on okrenuo,udario mi samar i rekao da mene nije nista pitao.Moj sin se privinuo uza mene i rekao tom vojniku:"Ne mogu ja cokolade."
Posljednji dani naseg zatocenja u Sportskoj sali su bili pravi pakao.TIH DANA SAM OD STRANE VISE CETNIKA SVAKE NOCI BILA SILOVANA.Vise puta su me vodili u nepoznate kuce i stanove.Medju njima nisam poznavala nikoga osim JANKA JANJICA-"TUTE".Prijetili su mi uvijek nozem i pistoljem.Kako je to bilo ja vam ne mogu opisivati,ne mogu...jer nisam sposobna da ispricam kakve su nam sve gadosti
cinili Srbi.
Dan kada sam se po drugi put rodila je dan nase razmjene.Dosla su dva autobusa i odvezla nas na slobodnu teritoriju gdje su nas razmijenili za cetnike.Otisle smo sve i pregledale se kod ginekologa.Bila sam jako slaba,sama kost i koza.Bogu hvala,nisam bila trudna.Nisam imala problema nakon svega.
Redovno sam dobijala menstruaciju i nisam trosila nikakve lijekove.
NARAVNO,I DANAS SAM UPLASENA.JOS ME BOLE I MOJA DUSA I SRCE,a kako i ne bi.Kad ti neko udari samar,koga nisi zasluzila,bude ti tesko,a ne sve ovo sta se nama Bosnjakinjama desavalo od strane srpskih vojnika tokom agresije na Bosnu i Hercegovinu,pod komandom zlocinca Slobodana Milosevica i Srbije.
(Sifra:"DUSA I SRCE"-"SRBI SU DOBILI ORUZJE OD JNA..."-2)

- 14:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi