drago boric

ponedjeljak, 23.04.2007.

Sifra:"MIKAVICA"-"UZELI SU NAM HRANU I DALI JE PSU..."-1

Uhapsena sam kao civil od strane cetnika 1.VII 1992.godine u mome selu,opcina Visegrad.
Kroz selo je prolazila srpska,cetnicka vojska i oni sa cela su me pitali gdje se nalaze muskarci.Odgovorila sam im da su otisli i da u selu nema niko od muskaraca.Odatle su moju majku i mene odveli u mjesni ured naseg sela i tu sam ostala zatocena dva mjeseca,sa mojom majkom i jos nekoliko zena.Poslije toga su nas odveli u drugi logor,vojno skladiste"Uzamnica"u Visegradu,gdje sam sa jos 50 zena boravila sve do 5.X 1992.godine.
Kada su nas cetnici 1.VII 1992.godine uhapsili,jedna grupa cetnika je otisla do Muharemove kuce,razbili su prozore i vrata,usli unutra i onda se zacuo pucanj.Iznijeli su mrtvog Muharema i natjerali mene i komsinicu da ga sahranimo na njihovoj njivi,u blizini kuce...
PETAR KOVACEVIC,cetnik iz susjednog sela,takodjer toga dana,ubio je naseg komsiju Sulju,koji je pokusao bjezati.Petar je otrcao za njim i onda se zacuo pucanj.Mevla i ja smo Sulju sahranile blizu njegove kuce.
Dok smo bile zatocene u mjesnom uredu u selu,cetnik Petar Kovacevic me je izveo i silovao u napustenoj Fikretinoj kuci.Naredio mi je da se skinem pred njim potpuno gola.Plakala sam i molila ga da me ostavi na miru.Medjutim,on je vrisnuo,izvadio pistolj iza pojasa i naredio mi da se skinem ili ce me"ubiti k`o kuju".
Onda me je silovao dva puta.Nisam se ni smjela,niti mogla oduprijeti.Bio je naoruzan i spreman na sve.Radio je sta je htio.Poslije toga je dosao njegov brat BUDO KOVACEVIC i to sve ponovio.Brutalno me silovao,sve pred svojim bratom Petrom,vristeci na meni kao konj ili krmak,dok je u susjednoj sobi bila moja stara majka,koju su bili doveli da me ucijene njenim zivotom...I kada je sve cula,pala je bila u nesvijest.
Sve se ovo desavalo u mjesnom uredu,u selu i okolnim napustenim kucama Bosnjaka...Petar i njegov brat su se najvise isticali u silovanju i zlostavljanju zena.Poznavala sam i neke ostale cetnike iz vidjenja,
ali im se imena svima danas ne sjecam.
"UZELI SU NAM HRANU I DALI JE PSU..."
Jednom prilikom su MICO SPASOJEVIC i njegov komsija usli u nasu zatocenicku prostoriju,u mjesnom uredu,vodeci sa sobom psa.UZELI SU NAM HRANU I DALI JE PSU DA JEDE IZ NASIH POSUDA,A ONDA
SU U TE ISTE POSUDE SIPALI NAMA NOVU HRANU STO SU DONIJELI.
Donosili su nam cesto svinjetinu koju mi muslimani ne jedemo.Ako ne bi htjeli da jedemo,razvracali bi nam silom usta i trpali bi nam svinjetinu,tako da smo morali jesti.Jele smo,pa onda povracale...
Svjedok sam silovanja i drugih zena.U selu su silovali mene i Mevlu,a ostale zene,kojima se sada ne sjecam imena,silovali su u"Uzamnici".Bilo je slucajeva da su to radili pred djecom i ostalim zatvorenicima.
Uz seksualno zlostavljanje morali smo im raditi sve sta nam narede.Nista nismo smjele odbiti.Prisiljavali su nas da hranimo njihove svinje i radimo najgore poslove.Uvjeti su nam bili nepodnosljivi.Bile smo gladne i zedne.Spavale smo na betonu skladista na tankim spuzvama.Dobile smo samo po jednu deku,i to onu grubu sto je zovu"konjska",tako da smo po dvije spavale jedna uz drugu,stavljajuci jednu deku na spuzvu pod sebe,a drugom smo se pokrivale.
"BILI SU PUNI SEBE,STALNO GOVORECI O SRBIJI..."
Tu,u tom skladistu,bilo nam je grozno,gotovo nepodnosljivo.Stalno su dolazile nove i nove grupe cetnika.Po govoru se moglo razaznati da su iz raznih krajeva.Bilo ih je iz okoline Visegrada,ALI PUNO IH JE VISE BILO IZ SRBIJE I CRNE GORE.
Svi su se prema nama odnosili kao prema stoci,a sami su bili prljavi i smrdjeli su gore od stoke.BILI SU PUNI SEBE,STALNO GOVORECI O SRBIJI,A POSEBNO SU VELICALI SLOBODANA MILOSEVICA,
RADOVANA KARADZICA I RATKA MLADICA.Govorili su nam da smo mi bijedni Turci i da nam se sada Srbija sveti za njen poraz na Kosovu prije vise stotina godina.
Ja ne znam puno historije,ni sta se to davno desavalo izmedju Srbije i Turske.Imam rodjake koji su prije pedesetak godina izbjegli ispred srpskog terora u Tursku i znala sam ko su Turci,a ko Bosanci.Ja sam Bosanka-muslimanka i nisam kriva za srpske poraze na Kosovu,koje su dozivjeli,kako se prica,prije 600
godina.
Nije nikada proslo vise od dva dana da svaka mladja zena Bosnjakinja nije bila izvodjena u manje prostorije skladista gdje su je cetnici silovali.Medju nama je bila,sjecam se,jedna ucenica iz Visegrada,iz carsije.Zvala se Berina i bila je veoma lijepa.Mene su sa njom cesto izvodili.Dodju nocu sa baterijskim lampama i svjetloscu kruze po nama u mraku.Traze sebi zene da se na njima zadovolje,da ih siluju.Cesto su od nas trazili,kada bi nas prisilili da se skinemo radi njihovog uzivanja,da ih diramo rukama za njihove prljave stidne organe.Trazili su da ih svojim diranjem nadrazimo,pa da onda izvrse oralni seks.To je bilo nepodnosljivo i grozno ponizenje za nas obje...
Kada bi nas vratili u prostoriju,u kojoj smo sa ostalima bile zatocene,imale smo dojam da smrdimo,da smo unijele sobom i smrad i prljavstinu Srba,cetnika.Obje smo po cijelu noc plakale a Berina je cesto padala u neke bolesne krize.Govorila je svasta i trzala se u snu...
Jedno jutro mi je sapnula da ce tom SLOBODANU,koji se divljacki izivljavao na njoj,odgristi onu stvar,
ako je bude tjerao na oralni seks.
Tesko mi je sto se ovako izrazavam,ali to je nemoguce opisati,jer je zaista malo pravih rijeci da sve kazem uvijeno a ne vulgarno.Ovo je samo mali dio patnje i ponizenja koje smo mi Bosnjakinje dozivljavale od Srba,sto su nas kao civile,zene,pohapsili.Kako da opisem njihov prljavi zadah i smrad.
Bolje od cetnika mirise stala sa kravama...Mi smo molile malo vode da bismo se prale izmedju se,a oni se nisu kupali sigurno po pola godine.Meni su moji stari pricali da su Srbi takvi od pamtivijeka,a ja nisam vjerovala,sve dok nisam postala njihova robijasica,sve dok me nisu ponizili i uprljali...

- 13:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi