drago boric

četvrtak, 05.04.2007.

Sifra:"GAGOVIC"-"CETNICKO ORGIJANJE"-1

Dobrovoljno sam se,kao clanica Saveza logorasa Bosne i Hercegovine,prijavila CENTRU ZA ISTRAZIVANJE I DOKUMENTACIJU Saveza logorasa Bosne i Hercegovine,da ovaj iskaz,ovo svjedocenje,dadem u pisanoj formi.
Izrazavam svoju potpunu spremnost da ovo svjedocenje,ovaj iskaz,iznesem i u zvanicnoj SUDSKOJ PROCEDURI protiv okrivljenih za RATNI ZLOCIN I ZLOCIN GENOCIDA,pred sudovima u Bosni i Hercegovini,sudovima zemalja stalnog boravka OKRIVLJENIH ZA RATNI ZLOCIN,a posebno pred TRIBUNALOM ZA SUDJENJE RATNIM ZLOCINCIMA U DEN HAAGU,zajedno sa osobama iz ovog mog svjedocenja,koje su bile zrtve ratnog zlocina i zlocina genocida.



Vojnici JNA iz Srbije i Crne Gore i srpska vojska Radovana Karadzica moje selo je napala u julu 1992.godine.Ginulo se na sve strane.CETNICI SU PUCALI U CIVILE,PALILI NASE KUCE I DIVLJACKI NAS ISTJERIVALI IZ NASEG SELA.Mi,koji smo mogli,pobjegli smo u sumu.U jednom momentu,duboko u sumi,mi,zene i djeca,nismo mogli da bjezimo dalje sa muskarcima.Bili smo gotovo opkoljeni.U toj panici,u tom uzasu,vidjela sam kako su cetnici ubili mog komsiju Ismeta,koji je ostao sa nama,djecom i zenama.Ubili su tada i Muneveru i Fatimu.FATIMA JE,KADA SU PUCALI U NJU,IMALA DIJETE OD DVIJE GODINE U NARUCJU.Ona je pokosena ostala zauvijek u sumi,a njeno prezivjelo dijete ponijeli smo mi sa sobom.U panicnom bijegu nosila sam i vodila svoje troje male djece.PUCALI SU NA NAS CIVILE,A MI SMO POSRTALI I PADALI U OPCEM METEZU,U KOME SAM IZGUBILA JEDNO OD SVOJE TROJE DJECE,MALU SENIJU,STARU SEDAM GODINA.Bila sam ocajna noseci drugo dvoje djece.
Madjutim,cetnici su nas brzo stigli i opkolili.Kad su nas pohvatali,tukli su nas i maltretirali.Muskarce su posebno divljacki prebijali.Odsjekli su jasenove stapove i udarali ih.Mustafi su tom prilikom izbili oko...
Izveli su nas iz sume i na jednoj livadi nas postrojili.Odvojili su zene i djecu od muskaraca,kojih je bilo sedam,medju njima i moj svekar.Naredili su nam da krenemo prema susjednom selu.Kada smo odmakli nekih 100-200 metara,iza nas su se culi pucnji...Tada su cetnici svirepo ubili tih sedam ljudi,a nama su rekli da to pucaju nasi i naredili nam da zalegnemo...Kada smo iz sume izasli na cestu,stigli su nas srpski vojnici koji su pobili nase muskarce.Znali smo da su pobijeni,jer smo culi kada su cetnici medjusobno govorili kako u nasem selu vise nema muslimana."SVE JE POPALJENO I POBIJENO.OVDJE VISE NEMA NI UHA MUSLIMANSKOG."
"CETNICI SU BILI PRLJAVI I PIJANI..."
Uskoro smo stigli u susjedno selo.Tu su nas zadrzali nekih 4-5 sati.Odmah su nas poceli odvoditi u sumarske barake.Ispitivali su nas o svemu sto ih je zanimalo,a poslije su silovali djevojke i mladje zene.Odvodili su nas u barake,po 2-3 zene,tamo nam prijetili pistoljima i nozevima,skidali nas gole i vise njih je svaku od nas silovalo.
Medju njima sam prepoznala zloglasnog cetnika GOJKA JANKOVICA.Osim Gojka Jankovica,tu je bio i SLAVKO IVANOVIC.Prije rata bio je TAKSISTA U FOCI,pa zatim JANKO JANJIC ZVANI"TUTA".Tu trojicu sam vidjela,dok ostale nisam poznavala.Kasnije se pojavio i CETNICKI VOJVODA DRAGAN ZELENOVIC...CETNICI SU BILI PRLJAVI I PIJANI.SMRDJELI SU.Uniforme su im bile iste,samo je vojvoda Dragan Zelenovic imao neku zuckastu,sarenu uniformu.
Mene je prvo tukao,pa zatim me je pred Arzijom DIVLJACKI SILOVAO GOJKO JANKOVIC.Pitao me je gdje su mi muz i djever.Gdje je komsija Nijaz i ko je od njih imao pusku?Rekla sam da ne znam i da ja nisam bila sa muskarcima,nego sa svekrvom i djecom i da ne znam sta je ko imao i gdje je ko bio.Molila sam ga da mi kaze da li zna je li prezivjelo moje srednje dijete,Senija,koja se izgubila dok smo bjezali kroz sumu.DOK SAM GA MOLILA DA MI KAZE JE LI MI DIJETE ZIVO,ON SE SMIJAO.
Odatle su nas sve pokupili u autobuse i odvezli u Focu pred policijsku stanicu.Tu smo stajali neko vrijeme,dok su se oni dogovarali sta da rade s nama.Jedni su,to smo dobro culi,govorili da nas sve treba odmah pobiti...Drugi,da nas odvedu u skolu,gdje su bile izbjeglice koje su bili zarobili prije nas.Tako su i uradili.Odveli su nas u seosku skolu.
U skoli nismo nikog zatekli.Bila je potpuno prazna.U ucionicama smo,na podovima,zatekli neke spuzve i konjske deke.Tu,u ucionicama su smjestili samo zene sa djecom iz naseg sela,ali su kasnije dovodili i druge.Bilo nas je 60-70.
Vec prvu vecer poceli su nas maltretirati,vrijedjati i tuci.ODUZELI SU NAM SVIMA PARE I NAKIT.MENI JE JANKO JANJIC"TUTA"GOVORIO DA MU IZVUCEM MENDJUSE IZ USIJU ILI CE MI ODSJECI OBA UHA.Tu prvu vecer dosao je u ucionicu po mene.Nisam htjela poci,protivila sam se i molila da me ne izvodi.Onda mi je on skinuo mahramu sa glave i brutalno me povukao za kosu...Zaprijetio mi je da moram izaci ili ce mi kose pocupati vukuci me iz ucionice.
"CETNICKO ORGIJANJE.."
Odveo me je u jednu ucionicu bez skolskih klupa.Na podu je lezala samo jedna spuzva.Tu,u ucionici,pored njega,bila su jos cetverica cetnika.Naredio mi je da se skinem.Kada sam rekla da necu,da ne mogu,on me je osamario,udario sakom u rame i oborio na spuzvu.Poceo mi je trgati odjecu sa tijela.Plakala sam,zapomagala,a on je uzbudjeno govorio kako mi se nece desiti nista strasno,te da cu uzivati pod njim...Kad me je,medjutim,silom skinuo,vidio je da imam menstruaciju.
Pljunuo me i rekao da idem nazad medju ostale balinkure.Prestravljena,izasla sam napolje.U hodniku su bili neki srpski vojnici koji su me pitali zasto placem i da li me je"Tuta"tukao.Rekla sam da jeste i ispricala im sta je bilo.Kada sam se vratila u salu,ponovo je u nju usao"Tuta"i odveo Mervanu,Arziju i jos neke mladje zene...I TAKO JE TO CETNICKO ORGIJANJE TRAJALO DESETAK DANA.Zene su prolazile pakao torture,ponizenja,silovanja,po ucionicama i susjednim kucama u kojima su ranije zivjeli Bosnjaci.
Poslije deset dana dosao je jedan od cetnickih komandira i rekao da moramo ici u SPORTSKI CENTAR U FOCU.Navodno,skola se morala spremiti za Srbe,jer je bilo palo jedno susjedno mjesto,odakle su izbjegle srpske zene.Rekao je da nas sve mora ili pobiti,ili preseliti u Focanski sportski centar...Dosla su ubrzo dva kamiona i odvezli nas u Focu.Kad smo tamo dosli,sala je bila gotovo zatrpana.Sve je bilo puno smeca.Nismo mogli ni stajati,a kamo li da legnemo na parket spavati.Pokupile smo to smece i stavile ga na binu,jer nam nisu dozvoljavali da izlazimo napolje.Tu je to smece bilo svo vrijeme dok smo bili u tom logoru u Foci.
Nasle smo sedam sportskih strunjaca i na njih smjestile djecu.Njih,24 djece je spavalo na tim strunjacama,a mi zene smo spavale na golom parketu.SVOJU OBUCU SMO STAVLJALE POD GLAVU.
I u tom Sportskom centru su nas odvodili,tuki,vrijedjali nas na vjerskoj osnovi i silovali.Od cetnika je najcesce dolazio JANKO JANJIC"TUTA".Dolazili su sa njim i DRAGOSLAV KUNARAC-"ZAGA"I CETNICKI VOJVODA DRAGAN ZELENOVIC-"ZELENI",sa svojom cetnickom vojskom.Svaki od njih,zlikovaca,imao je svoju grupu...

- 12:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi