drago boric

četvrtak, 05.04.2007.

Sifra:"VELIKA SRBIJA"-"SILOVANJA,SILOVANJA,SILOVANJA..."-4

"SILOVANJA,SILOVANJA,SILOVANJA..."
Kada smo dosli,ja sam odmah otisla da se operem sapunom.Vratila sam se u sobu,ali je vrlo brzo MLADEN RADIC ZVANI"KRKAN" dosao i pozvao me da dodjem kod njega na razgovor.Rekao mi je:"Idemo dole u sobu da popijemo kahvu."Morala sam otici.Sisli smo i popili kahvu.Prisao mi je i silom htio da me poljubi.Branila sam se,a on mi je govorio:"Sad,kad mirises,ja te moram..."Molila sam ga da me ostavi na miru,a on mi je rekao:"Jos sad i necu vise."Onda me je natjerao,izvadivsi noz iza pojasa,i igrajuci se njime u rukama,da se ne opirem i na silu me ponovo uzeo.
Tu istu vecer,negdje poslije deset sati,ponovo je dosao Mladen Radic"Krkan"po mene da mu skuham kahvu.Morala sam izaci.Kada sam izasla iz sobe,uzeo me je za ruku i ponovo sveo dolje u sobu.Bio je sav rumen i znojav.Smrdio je na alkohol.Poceo je opet silom da me ljubi,a ja sam ga ponovo molila da me pusti.To ga je jos vise razbjesnilo,pa me je jako osamario,udario sakom u stomak,povalio me na sto i silovao me na njemu.Onda mi je,kada se manijak zadovoljio,dao jedan mali sapun i smijuci se rekao:"Evo da se mozes oprati posle seksa,jer vi balinke to radite."
U logoru"Omarska"svaki dan su dolazili srpski policajci isljednici da ispituju Bosnjake i Hrvate.Inspektore je svako jutro dovozio milicioner ZARE,a vracao ih je poslije podne.Inspektori su prisiljavali logorase da priznaju da su bili protiv Srbije i Slobodana Milosevica i da su uhapseni sa oruzjem u rukama.Kada su se vracali sa ispitivanja,logorasi su bili rascupani,pretuceni i krvavi."Crvena kuca"i"Bijela kuca"su bile samo za masakre.Gledala sam kako logorasi kupe mrtva tijela i odnose ih prema zivici,gdje je dolazio kamion da ih odveze.Svi smo znali kada se pojavi zuti kamion da ima mrtvih i da ih odvoze.To smo mi zene gledale iz restorana.
Oko deset sati,20.VII 1992.godine,dosli su strazari i odveli dvije zene iz prostorije.Rekli su im da idu u razmjenu.Nas nekoliko je odmah otislo u WC da vidimo ko jos ide.Pred zgradom je bio minibus i na njemu je pisalo"PRIVATNA AUTO SKOLA-SESELJ".Tu su bili ZELJKO MEAKIC,MIRKO BABIC i jos neki cetnici.Ti ljudi sto su bili u autobusu imali su i kokarde na kapama.Cule smo da ih voze u razmjenu prema Bihacu i za njihovu sudbinu nismo uspjeli saznati ni do danas...
Ponekad bi se strazari smilovali nad nama pa bi nas pustali iz restorana da izadjemo sebi nabrati trave za caj ili da vadimo korijenje da jedemo.Sadija Avdic i ja smo otisle na kat sa Vinkom i Bozanom da sve generalno ocistimo.Kada smo ocistile prostoriju komandira Zeljka Meakica,Mladena Radica i Drage Prcaca,
nasla sam bila spiskove logorasa zatocenika.Pokazala sam spiskove Sadiji da vidi sta tu pise,a ona mi je rekla da to ostavim,jer moze da naidje Zeljko i da nas obje ubije zato sto to diramo.Cetnikuse VINKA I BOZANA su isle hodnikom i pogledale jednu po jednu prostoriju,da vide jesmo li dobro ocistile i govorile nam:"KO BI REKAO DA CETE VI MUSLIMANKE BITI CISTACICE"OMARSKE",A DA CEMO MI BITI VASE SEFICE!"
"U LOGOR SU DOVODILI I DJECU I STARCE"
Krajem sedmog mjeseca 1992.godine noci su bile uzasne.Logorasi su bili izlozeni neopisivoj torturi-mucenju.Bivalo je sve gore i gore.Bili smo iscrpljeni od gladi i tuce.U logor su dovodili i djecu i starce.Danima smo gledali djecu kako od gladi padaju u nesvijest.U logoru je bilo nekoliko stotina maloljetnika.
Jednog dana su nam naredili da mi zene sve generalno ocistimo unutra,a muskarci da ociste sve oko zgrade kao i sve piste.Pretpostavljala sam da se nesto dogadja,ali nisam znala sta.Komandir Drago Prcac je dosao sa spiskom i pozvao nas na okup.Tada nam je rekao da 28 zena ide kuci,a pet ce ostati.
Nisam se obradovala.Nisam vjerovala u razmjenu,posto niko do tada nije ziv izasao iz"Omarske".
Medjutim,autobus je dosao po nas i stao na pistu gdje su se nalazili i ostali logorasi.Drago Prcac je
ponovo prozvao zene koje idu kucama da udju u autobus.Pet zena je,medjutim,ostalo u logoru.
U pratnji je bio komandir Zeljko Meakic sa zelenim mercedesom.Sumnjala sam u razmjenu dok nismo dosli u"Trnopolje".Kada smo dosli,rekli su nam da cemo tu ostati do daljnjeg.Istog dana su dovezli i muskarce iz"Keraterma"i iz"Omarske".Poslije podne je dosao ZORAN ZIGIC i preko kruga je vikao:"GDJE SU ZENE IZ OMARSKE DA IH POBIJEM!"Poceo je da nam psuje balijsku i ustasku majku,a muskarcima je govorio:"POMOZ`BOG TURCI",a logorasi su morali odgovarati:"Bog ti pomog`o".
U"Trnopolju"sam se sastala sa bratom i rodjacima i sa jos mnogo poznanika i komsija koji su kao Bosnjaci od strane Srba i JNA Slobodana Milosevica bili internirani u brojne cetnicke logore.
Poslije par dana su nas pustili da idemo kuci u Prijedor.Sa jos tri zene morala sam pjeske prema slobodi.
U Prijedoru su nas ukrcali u vozila i odvezli do Gradiske.Tamo su nas predali vojnicima UN-a koji su nas sproveli do Zagreba.

- 11:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi