drago boric

srijeda, 04.04.2007.

Sifra:"BELA"-"SRBI SU NEBESKI NAROD"

Dobrovoljno sam se,kao clanica Saveza logorasa Bosne i Hercegovine,prijavila CENTRU ZA ISTRAZIVANJE I DOKUMENTACIJU Saveza logorasa Bosne i Hercegovine,da ovaj iskaz,ovo svjedocenje,dadem u pisanoj formi.
Izrazavam svoju potpunu spremnost da ovo svjedocennje,ovaj iskaz,iznesem i u zvanicnoj SUDSKOJ PROCEDURI protiv okrivljenih za RATNI ZLOCIN I ZLOCIN GENOCIDA,pred sudovima u Bosni i Hercegovini,sudovima zemalja stalnog boravka OKRIVLJENIH ZA RATNI ZLOCIN,a posebno pred TRIBUNALOM ZA SUDJENJE RATNIM ZLOCINCIMA U DEN HAAGU,zajedno sa osobama iz ovog mog svjedocenja,koje su bile zrtve ratnog zlocina i zlocina genocida.


U nase selo,u okolini Bratunca,domaci Srbocetnici zajedno sa vojnicima JNA iz Srbije,dosli su preko Drine 9.V 1992.godine.Bile su to nase komsije,zajedno sa"Arkanovcima"iz Srbije,dobro naoruzani i maskirani carapama preko lica.Kada su dosli,nas su,iz naseg zaseoka,potjerali prema dzamiji.
Moga oca,cije su ruke vezali zicom,cesto su usput tukli,dok je meni jedan od cetnika u hodu stavio u dzep kutiju cigareta,govoreci da cu ja dobro proci jer ce me odvesti u Srbiju i da cu se tamo morati udati za Srbina."SRBI SU NEBESKI NAROD I JACI SU PO KRVI OD SVIH DRUGIH NARODA NA SVIJETU",govorio mi je usput.REKAO MI JE DA JE I SAM BOG SRBIN.
Kada smo dosli do ceste kojom se ide prema dzamiji,razdvojili su nas i poceli tuci.Tu,medju cetnicima,vidjela sam dvije zenske osobe.Nosile su uniforme JNA.To su bile DVIJE SRPSKE UCITELJICE koje su prije rata UCILE NASU DJECU.Jednu su nazivali"BELA",dok ime ili nadimak druge ne znam.Prva uciteljica,odnosno"Bela",nozem je ubola u vrat Nevzeta i on je od toga uboda umro.Tom prilikom jedna od ovih uciteljica ubila je iz pistolja i Nevzetovog oca.Prije nego sto su ove uciteljice ubile Sabana Gerovica,pitale su ga kako da ga ubiju,gdje da mu zabodu noz u tijelo.Camila Rizvanovica uciteljice su ubile na slican nacin.Njega su isto pitale sa koje strane zele da ga ubiju,pa kad im ovaj nista nije odgovorio,jedna od njih ga je udarila pistoljem po glavi,koja se od udaraca,kako sam vidjela,sva oblila krvlju.Pao je na cestu,a uciteljice su izvadile nozeve i skupa ga zaklale.
Mene i moju rodjaku H.Srbocetnici su izdvojili tada iz grupe i poveli prema obliznjoj sumi.Prvo su poveli H.Vodio ju je jedan cetnik.Mene su vodila trojica i kada smo se priblizavali mjestu u sumi,na
kome se nalazila H.,vidjela sam da je sa nje skidao donji ves.Vristala je i otimala se uzalud.Taj cetnik,koji je nju silovao,u ruci je drzao noz nad njenim vratom kojim joj je prijetio,pa je ona morala da se preda.
"SAMO AKO PISNES,BIT CES ODMAH ZAKLANA"
Ostala trojica maskiranih cetnika doveli su me blizu mjesta na kom se nalazila H.Jedan od njh je odmah povikao:"Skidaj se...",psujuci meni i Aliji Izetbegovicu majku.Posto sam odbila da se skinem,drugi cetnik je izvadio noz i zaprijetio da ce me zaklati ako se ne skinem.Kako je u medjuvremenu jedan cetnik negdje otisao,ostala dvojica svukli su sa mene dimije i gacice,dok su gornji dio odjece zavratili i ostavili na meni.Borila sam se dok me jedan od cetnika nije jako udario sakom u glavu.Nakon toga su me oborili na zemlju,tako da su me ona dva cetnika silovali jedan za drugim,sto je ucinio i onaj treci,kada se ubrzo vratio na mjesto na kome smo silovane.
Dok su me silovali u ruci su drzali noz,okrenut prema mome vratu,kojim su mi prijetili govoreci:"SAMO AKO PISNES,BIT CES ODMAH ZAKLANA".Nisam bila pri potpunoj svijesti.Krvarila sam bespomocna,moleci se Bogu,krisom u sebi.Poslije izvrsenog silovanja,poveli su nas prema cesti gdje sam pored kanala vidjela vise ubijenih ljudi,Bosnjaka.Medju njima sam prepoznala Secu Ibrisevica.
Nakon svega sto sam dozivjela,zajedno sam sa drugim Bosnjacima prebacena u razmjenu u blizini Kladnja,a zatim u Tuzlu.Ne znam sta se desilo sa muskarcima koji su iz naseg sela odvedeni zajedno sa mojim ocem.

- 09:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi