drago boric

utorak, 03.04.2007.

Sifra:"VELIKA SRBIJA"-"SILOVANJA,SILOVANJA,SILOVANJA..."-2

"ZORAN ZIGIC JE HAPSIO DJEVOJCICE"
Drugi dan sam posla do garaze da unesem drva za vatru,kako bih sebi napravila nesto za jelo.Ugledala sam zenu Faruka Rizvica-Refiku i pozvala je da dodje kod mene,jer smo inace bile jako dobre komsinice.
Kada je usla i vidjela kako mi je sve razbacano,rekla mi je da je i kod nje sve isto i da su joj Srbi jos i Faruka odveli.Tada sam ja zaplakala i ispricala joj kako me je Miodrag Kicanovic pretukao i silovao.Tjesila
me je i otisla kuci da mi donese tablete kako bih se malo smirila.Zvala me je da dodjem kod nje u kucu,ali ja nisam smjela,jer sam se bojala da me neko od cetnika ne vidi.
Poslije nekoliko dana,jedno predvece mi je dotrcala poznanica,Amela Hodzic,i rekla kako ne smije uci u svoju zgradu,jer je ZORAN ZIGIC pred"Jugobankom"kupio djevojcice i odvozio ih nekuda da ih cetnici siluju i onda ih onakve iscrpljene vracao.Tu vecer,Amela je spavala kod mene u stanu.
Poslije dva dana sam izasla napolje da pokupim i unesem ves koji sam taj dan prala.Pred mojim stanom se zaustavio zeleni"mercedes",koga je vozio milicioner RADE STRIKA.Prisao mi je i rekao da sa njim moram poci u MUP.Usla sam u stan,ostavila,ves,obukla drugu odjecu i posla sa njim.
Dok smo se vozili prema MUP-u udario mi je dva puta samar i psovao mi tursku i balijsku majku.Govorio je kako smo mi Bosnjaci i Hrvati protiv srpske vlasti,protiv Jugoslavije i Slobodana Milosevica i kako nas
sve treba pobiti.Kada smo dosli do MUP-a,Strika me je poveo iza zgrade prema jednoj prostoriji koja se zvala"Buhara".Prilazeci,vidjela sam kako Faruka Rizvica,njegovog radnika Osmana i jos par ljudi izvode iz te prostorije i uvode ih u"maricu".
Strika me je uveo u tu prostoriju,u kojoj nije bilo prozora,vec samo komad lima na oknu koji je bio izbusen.Bilo me samo malo svjetla i vidjela sam da je oko mene sve bilo krvavo.Krevet sa spuzvom i na njemu dva cebeta,bila su sva od krvi.Poslije je dosao ZELJKO GORONJA sa dva vojnika u maskirnim uniformama i maskama na glavi.Zeljka sam i prije poznavala.Prisao mi je,udario me pesnicom u stomak i bradu i rekao kako smo mi Bosnjaci i Hrvati za sve krivi,jer necemo da postujemo Slobodana Milosevica.
Tada su mi dva snazna vojnika JNA prisla i pocela da me tuku i skidaju.Branila sam se,plakala,molila milost,vriskala...Zeljko se izmakao i prislonio se na vrata,gledajuci sve mirno.Na silu su me skidali i dosli do gacica.Nisam se dala,pa su mi gacice rasparali nozem i ozlijedili me.Dok me je jedan vojnik silovao,drugi me je cvrsto drzao.Svo vrijeme su vriskali,a Zeljko je sve to samo hladno posmatrao.
"LOGORI KERATERM,PA OMARSKA"
Sutradan je dosao cetnik LAIC i donio mi sendvic i plasticnu casu vode.Zamolila sam ga da me pusti da odem do WC-a,sto mi je dopustio.Umila sam se,oprala i ponovo se vratila u prostoriju.Predvecer je Strika
dosao po mene,uveo me u zeleni mercedes i odvezao pred logor"Keraterm".Iznenadila sam se kada sam u dva hangara vidjela puno logorasa.Strika mi je rekao da tu sacekam,dok neko ne dodje po mene.
Odmah sam tu prepoznala Faruka Rizvica,njegovog radnika Osmana,svog brata Senada,sestrica Ferida Safica i jos dosta svojih komsija.Bila sam uzbudjena,uplasena,vidjevsi toliko zatvorenih ljudi u logoru.
Nakon 2-3 sata prisao mi je jedan srpski vojnik i rekao da dodjem do kapije.Prisla sam sa njim kapiji i on mi je rekao da sa njim tu sacekam,jer ce neko doci po mene.Dok sam tu sjedila,vidjela sam kako su ZORAN ZIGIC I NEDELJKO BANOVIC-"CUPO"otisli do hangara i izveli dvojicu ljudi.Poceli su bjesomucno da ih tuku.Oba su bila krvava,tako da im se lice nije moglo prepoznati.Tada su Zoran i Nedeljko izvadili nozeve i poceli da ih paraju njima.Zoran je jednom odsjekao uho i nos i poceo da ga bode kroz misice.Tako je uradio i Nedeljko.Gledajuci sve to,od muke sam pocela povracati...
Odmah zatim je stigla policijska"marica"iz MUP-a,koju je vozio BOJIC,LUGAREV SIN,i on me je pozvao da udjem,rekavsi mi da cu da idem sa njim.Kada smo izasli iz"Keraterma",skrenuli smo lijevo,tako da sam znala da idemo dalje.U"marici"nas je bilo cetvero,ali se sada ne mogu sjetiti ko je sve bio.Dok smo se vozili,nismo smjeli pricati.
Kada smo stigli,vec je bila noc,ali sam bila sigurna da smo dosli u logor"Omarska".Vidjela sam puno ljudi kako stisnuti jedan uz drugog sjede na toj pisti od betona,pod vedrim nebom,bez igdje ista.Vecinu ljudi sam poznavala.
Uveli su me u logor"Omarska",u prostoriju za zene.Oko mene je bilo jos nekoliko zena koje nisu spavale od straha.Krsile su ruke i molile se Bogu.Tu noc,od velikog straha,nisam mogla zaspati.Cula sam krike,
jauke i zapomaganja ljudi koje su Srbi tukli.
"U OMARSKOJ SAM GLEDALA STRAHOVITE PATNJE LOGORASA"
Iznenada me je trgao glas strazara koji je prozvao Esu Sadikovica,Asefa i Alica.Ustala sam i otisla u WC.
Pogledala sam kroz prozor i vidjela strazare"KRLU"I NEDELJKA kako ih tuku palicama.Eso je molio da prestanu da ih tuku.U meni se ponovo pojavio onaj nemir i strah.U"Omarskoj"sam gledala stravicna stradanja i patnju naseg naroda iz dana u dan,a s njim prozivljavala i svoju vlastitu.
Tu vecer je MLADEN ROMIC dosao u nasu sobu i prozvao me da izadjem.U tom momentu su mi se svakakve misli pocele motati u glavi.Plasila sam se da ce me ubiti dok idem niz stepenice za njim,jer su inace ispod tih stepenica tukli ljude.Uveo me je u jednu malu prostoriju,gdje je na sredini bio postavljen sto i naredio mi da se skinem gola.Sutjela sam,jer sam znala da ni molba ni plac ne mogu da mi pomognu.Prvo me je silovao potpuno golu na tom stolu,a onda se obrecnuo na mene:"SADA CES OTICI DO"BIJELE KUCE"DA POSJETIS SVOJE BALIJE."Izveo me je na pistu i pozvao strazara STAKICA da me odvede na par minuta u"Bijelu kucu"...

- 13:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi