drago boric

utorak, 03.04.2007.

Enes Kisevic-HAVINO PREKLINJANJE

One noci,
kad su me njih sedmerica
silovali u logoru,
molila sam Te da iz utrobe moje
ispljunes sjeme soja pasjeg,

zasto me uslisao nisi,Gospode,
kad nista Ti skrivila nisam?

Molila sam Te
da me bar na cas lisis
nadzora mucitelja mojih,
kako bih sama sebi
utrobu noktima iskopala;

Zasto me uslisao nisi Boze moj,
kad nista Ti skrivila nisam?

Okretala sam glavu od vode,
okretala glavu od kruha,
ne bi li se smrt
mojim molitvama smilovala

Ali kako da se smrt smiluje meni
kad sve je u Tvojim rukama,Svemoguci.

Molila sam one
koji su me silovali,
one koji su mi Majku zaklali,
one koji su mi kucu spalili,
zaklinjala ih imenom Tvojim
da sve cu im oprostiti
ako me ubiju,
ako me na cetvero rascejrece;

nisu me uslisali,Gospode,
nego su mi jabuku pruzali
danonocno opipavajuci
kako napreduje njihov plod.

Onoga jutra,
kada se prvi put u meni
dijete pomaklo,
molila sam Te
da se moj covjek Alija
s bojista ne vrati

Nisi me uslisao,Gospode,
nego si ucinio
da me sprovedu do bolnice,
cetiri da me doktora
za ruke i noge rastezu,
kako bedrima ne bih
zadavila ovo dijete
koje sam vise od Sunca
zeljela mrtvo vidjeti,
ili da ono mrtvo
svoju majku ugleda

Zasto me uslisao nisi
dobri moj Boze,
kad nista Ti,
kao ni ova SABIJA neduzna,
ucinila nisam?

Daj mi snage,
milostivi Boze moj,
podignuti ovo musko dijete,
koje niko osim Tebe
sacuvao ne bi...

I daj MERHAMETA,
djetetu ovom,
sa ljudima i sa istinom
njihovom zivjeti...

Nesretna Te njegova
Majka Hava preklinje.

- 09:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi